#partyfaktor

Hei og hallo dere!! Håper alle har hatt en like fin påske som oss til nå i allefall 😍 i skrivende stund sitter jeg på kontoret og jobber litt i mens isadora har besøk dagen i dag går nok ikke til så fryktelig mye mer enn akkuratt dette men vi har fått vasket hele huset på formiddagen så nå er alt strøkent og ja, jeg kan endelig si at påskevaksen er tatt 😁😁👏😁

i kveld skal jeg på påske quiz med en helg gjeng og jeg gleder meg noe helt sinnsykt 😍😍 det blir så evig bra stemning og party faktor… igjen.. 💁haha dette blir bra dere!! Jeg tror vi skal starte å vorse med meg så folkene kommer vel samlende inn en etter en i type 17 tiden tror jeg 💁 #glede😁😁😁👏👏💯👌🔥

Håper alle får en like fin kveld som jeg selv har som forventninger 😉👏👏 vi snakkes kanskje i natt da på fylla haha viss jeg klare å skrive da i deg hele tatt, noe jeg tviler veldig på 🤣🤣💁Add meg gjerne på snap da så får dere med dere mye mer enn hva jeg deler her 😉😉💁😁🔥👏👏💯🙈

0 kommentarer

Siste innlegg