Jeg lever fortsatt

Herreguud dere livet har bare gått i ett siden når? Det husker jeg ikke men de siste mnd har det liksom alltid vert noe. Alt fra jobb til møter, øving og replikkøving, sang og dans, sosiale sammenkomster +noen andre saker og ting! Atm er jeg bare helt død og har 0 energi! Hele forrige uke gikk i ett og fra torsdag til søndag er mesteparten av tiden fortsatt ganske "Blurry". MEN jeg lever fortsatt altså!! Det er ingen tvil i det til dere som lurer😂🙈 jeg er bare litt "ute" for tiden og i tillegg prioriterer tiden jeg har av med isadora når jeg ikke selv er på farten 💁

Nå sitter jeg å ser paradise hotel før det blir videre rydding av hus og gjøre alt i stand til i morgen før jeg der ette Eskil dusje og legge meg. Hvor seint det blitsbilder dag tørr jeg ikke å tenke på men det blir sikkert ikke så tidlig med tanke på at jeg nesten akkuratt har stått opp igjen 🙄🙄🙈🙈💁

0 kommentarer

Siste innlegg