Det var noen kjipe 48 timer

Hei og opp dere 🙃 i dag har jeg ikke satt meg ordentlig ned før akkurat i dette øyeblikk. Ikke har jeg ork til å blogge ordentlig men hadde ikke samvittighet til å lavere heller nå når jeg først hadde tid. Casanova sitter på fanget mitt og på TV går franch 10 på favoritt kanalen min trace urban. På boret er det lagt på ny duk. Hele stuen er vasket og ryddet. Huset ser ikke lengre ut som ett rotehus og jeg kan se på hvert ett eneste rom UTEN å få dårlig samvittighet, haha 🙈 Nå sitter jeg bare å tenker på det håret som skulle ha blitt vasket til i morgen tidlig så jeg slipper å stresse livet av meg før jeg skal til byen på nok ett møte. Jeg ser på den blå joggedresser som har blitt skitten i løpet av dagen og de 4 ekstra kiloene som har kommet etter 6 uker uten trening og relativt dårlig + usunn livstid… jaja livet da dere 🙄

Nå skal jeg gre ut alle flokene som jeg har i håret før jeg får besøk av noen venner 😌 i dag må jeg legge meg tidlig så jeg kommer meg opp i morgen tidlig. Jeg nekter å være så dum og døgne denne gangen sånn som jeg gjorde sist. Det var egentlig ganske kjipt å være oppe i nesten 48 timer viss dere lurte hahahaha 😂😂 men de gikk bra. Jeg var ganske opplagt hele tiden bare at jeg gikk i seng super tidlig kvelden etter 💁 håper alle har hatt en super fin "lille lørdag", det har i allefall jeg vi blogges da dere 😘

0 kommentarer

Siste innlegg