Karma is a bitch #fjortisdrama #neitakk

I går dere… da startet jeg uken sykt bra. Følte meg både opplagt og i form. Jeg starte med en protein shaken og var klare for å gripe dagen både med trening og det hele. Men jo lengre ut på dagen det ble, jo trøttere og "surere" ble jeg 🙄 ja jeg var såpass trøtt og sliten at jeg var mer keen på å legge meg enn hva Isadora Var🙈 kl 20 var vi begge to i sengs men Hvam som sovnet først av oss veit jeg ikke for jeg var langt inne i drømmeland i det sekundet hodet traff den deilige, myke puten 💁

På lørdag etter bby shower dro jeg, Niklas og Nina videre ut på byen. Niklas blei så drita at han ikke merka at vi sto ve siden av han når han der etter tok opp telefonen, gikk ut av køen for å så ringe etter oss og spørre hvor vi var…?? Hallo skjønner dere eller??! 🙊🙊 dette ble videre en katastrofe🙈

jeg og Nina dro på bachus og i køen ble jeg sjekket opp av en inder eller noe. Han prøvde hilse og føre en samtale, jeg svarte hyggelig men ikke noe mer enn det. Han var for det første ikke min type LITT engang også var han veldig ung. Dette tålte han svært dårlig der han sto i dress og sleik bak ørene og trodde han var noe… 🙄

etter både 2-3 avvisninger klikket han i vinkel og begynte oppføre seg som den alderen han såg ut til å være. "10 kilo sminke" "vask trynet ditt Dolla" blablabla var bare noen få av glosene han slengte meg i trynet før han fikk fjortis jentene til å begynne skubbe meg… og for hva? Ingen grunn liksom 🙄🙄 så jævlig tragisk EGENTLIG!!

Jeg husker jeg ble så forbanna at jeg snudde meg til idioten og sa : "jaha jeg har såpass mange kilo med sminke at du bare MÅTTE sjekke meg opp og late som du ikke veit hvem jeg er men plutselig når du blir avvist så veit du både fornavn og etternavn". Hahahah.. fy faen eet var så jævlig deilig å se trynet på idioten som ikke viste hva han skulle si etter at han ble burnet og latterliggjort fremfor alle kompisene 😂😂😂 Jeg var så jævlig irritert dere aner ikke men gadd ikke bruke mer tid på de folka så når jeg kom frem til vakta sa jeg bare ifra til han. Så han både kjeftet de huden full før han kastet de ut av køen.. hahahaha KARMA IS A BITCH sier jeg bare.. 😌💁👑 #fjortissdrama #neitakk 👏👏💯👌

(Jeg ser nå i ettertid at jeg ikke tok så mange bilder men mest filmer så bildekvaliteten er dessverre relativt dårlig siden jeg måtte ta skjermdump av filmene for å få tak i noen bilder 🙈 )

videre på kvelden dro vi på den den andre avdelingen av bachus og ble fort plukket opp av noen gutter der. Vi satt i VIP avdelingen hvor jeg tror det var viktigere for guttene at vi skulle bli fulle enn hva det var for oss selv 🙈🙈😅 lol #life 💁

Videre dro jeg på Brooklyn for å møte noen venner og Nina ble med de guttene som vi satt med på bachus. Grunnen til jeg ikke orket å slå følge med henne var fordi de skulle videre til den verste rocke puben man kan finne i hele byen. En plass hvor jeg ikke sklir inn LITT engang #neitakk #jeggårvidere 🙊💁

På Brooklyn var det relativt fullt men samtidig helt Ok å være.. Jeg jeg ble ikke så amazed away av by livet denne kvelden som jeg tidligere har pleid å blitt. Sikkert fordi det var like før stengetid og jeg var så waisted på alkoholen at jeg ikke gjorde noe annet enn å sitte der å se drit sur ut , selv om jeg ikke var det! Hahah 😂

Her hadde jeg visst blitt sjekket opp av en tidligere fotballspiller, men hva han het eller hvilket land han spilte for husker jeg slettes ikke. Men at han hadd "blowed up" telefonen min i løpet av natten er i allefall sikkert 🙊 ikke husker jeg at vi hadde vekslet nummer eller at han hadde tatt bilder av oss 🙄 han var nok ikke helt min type han heller så videre dro jeg og en kompis hjem til Nina klar for nasch 💁🍻🥂🍾

På tur til nasch kom det en heil fjortis gjeng (bare gutter) bort til meg og Carl Even , klare for bråk?? Hvorfor? Aner ikke. Hvem var de? Aner heller ikke men de var så drit sur fordi Carl Even hadde fått med seg en jævlig bra dame hjem på Nash mens de måtte dra tomhendt hjem..

haha fy faen så jeg lo og klarte jo selfølgelig ikke å gjøre noe annet enn å "fyre under" og gni inn hvor bra jeg var og hvor patetiske de oppførte seg "dra dere hjem før leggetid nåda" var bare en av de tusen tingene jeg sa 😂😂 "hadde dere ikke vert så sjalue så hadde dere kanskje fått dere noen damer dere også" aaahah.. jeg dør av meg selv. SNAKKES liksom !!!!!!! 🤣🤣🙊🙈 💁👑🍻👌

Utenfor Nina møtte vi Niklas som både hadde rukket og spy, halvsove på en benk, i tillegg til stått ute i 2 hele fucking timer før han kom på at han hadde free tilgang til leiligheten til Nina 😅😅 hallo hva var det du dreiv med i grunn Niklas?? 🙈🙈🙈

Oioi… for en kveld 💁💕

0 kommentarer

Siste innlegg