Bby shower

Hei igjen søtinger ! 💁 i helgen har jeg gjort litt forskjellig faktisk og denne helgen raste like fort forbi som alle andre dager og alle andre helger.. 🙄 Jeg og noen venninner dro til vatne på bby shower til en venninne. 💕

Her hadde vi både pyntet opp med fine ballonger, gaver og god mat! 😍😍

jeg bare elsker bby showerer for pasta salat, tapas og fochatia? Er alltid en gjenganger. herreguud så godt det er 😍😍

Faktisk hvor sykt ironisk er det ikke for denne venninna har jeg ikke møtt på sikkert 2 år men snakker jevnlig med i ny og ne😌 kvelden før bby shower tok hun plutselig kontakt og da hadde vi ikke snakket sammen på en god stund heller. Hvor ironisk er ikke det? At samme natt skulle vi plutselig begynne å prate igjen? 🙊 akkurat som om englene våre oppfordre oss til å tenke nok på hverandre som da igjen førte til en samtale? Ja Gud dere.. denne verdenen her er jævlig snål igrunn, telepati Om dere har hørt ordet 👌💁 Vi lå å pratet til lang på natt, men lite visste hun at vi hadde arrangert henne shower og at jeg skulle dra hele veien fra BONDELANDET (dette valgte jeg å skrive med STORE bokstaver siden det er så mange av dere som blir så provoserte og kicket skikkelig når jeg skriver det) HAHAHAHA 🤣🤣🤣🤣🤣 #erdetmulig🙈

Her hadde vi en veldig hyggelig om morsom stund før jeg og en venninne dro videre tilbake til byen igjen 💁💯👌💕

1 kommentar

Siste innlegg