Gravid igjen

Hei og hopp alle!! Nå er det mandag og jeg befinner meg i en butikk sammen med mamma helt malplassert og forvirret!! Ikke står jeg i 4 års avdelingen men jeg befinner meg MITT i baby avdelingen??!!😳😳 gravi?? Jeg?? IGJEN??!!😱😱😱 wtff??!!!?!!!😵😵😵

La meg bare få si en ting… på nett kan man gjøre hva man vil, man kan være hvem man vil og man kan si mange ting som ikke stemmer. Kjøper folk alt som de leser? Jepp💁 Er vi mennesker så lett å lure?? Uten tvil! Ja jeg befinner men i bby avdelingen men jeg er IKKE GRAVID sånn som jeg skrev på snapp før det kom 1000 vis av gratulasjoner bare få minutter etterpå 😂😂 Hahaha fy faen så jeg koser meg, det er bare waaay to easy å mindefucke dere !😆😆 hahahaha

Så la jeg bare gjenta meg selv å si: JEG ER IKKE GRAVID💁 det var en dårlig prank som fikk folk til å gå helt av skaftet. For min del var det også veldig underholdende å se hvor lettlurte dere er 🙊🙊💁💯👌

Nå har jeg akkuratt vert med tannlegen. Noe jeg har utsatt i 2 år om ikke lengre. Hvorfor? Fordi jeg virkelig HATER tannlegen. Jeg har gruet meg skikkelig til denne dagen så jeg endte først med å utsette timen min en mnd. Og de siste 3 ukene har jeg hatt mareritt om at alle tennene mine plutselig råtner eller at alle ramler ut. 😳😳 Fy faen!! Mamma er heldigvis med meg som moralsk støtte. Viss ikke hadde jeg ikke turt å dra engang, det var jo set som skjedde sist 💁🙈🙈

Jeg er super glad for å endelig få denne tingen overstått så kanskje jeg kan begynne å drømme alt annet enn tenner og dårlig munnhygiene?? 😂😂 Jeg satt jo tross alt med tårer i øynene og mente jeg hadde 1000 hull og måtte i allefall trekke 3 visdomstenner om ikke mer!! 😱😱 men det viste seg at jeg hadde INGEN HULL .. og der satt jeg med tårer i øynene? For hva da? Egen psyke?? Lol det tærer på dere 🙈🙈🙈haha.. herregud for en pingle 🙈😜 🤣 hahaha

Nå skal jeg hjem, hente isadora også skal vi videre på ballett ☺💕 vi blogges da dere 😘

0 kommentarer

Siste innlegg