“Guttene bare døde som fluer rundt deg “

Etter vi hadde vert i birthay bash forrige lørdag skulle jeg og KT hente noen venner, men endte selv opp med å havne på byen🙊🙈 vi dro en tur på bachus og ble der hele kvelden.

Jeg liker bachus jeg for der er to forskjellige avdelinger man kan gå på. Den ene hvor man kan danse og twerke hele kvelden med disco. Og den andre avdeling for de kjedelige og rolige som bare vil prate kan sitte å vente på at tapeten tørker 💁🙈 Hahah. Jeg husker jeg fikk sykt mye oppmerksomhet pga den outfitten jeg hadde og en venninne av meg sa "guttene døde som fluer rundt deg" 😂😂haha jeg døøør når hun sa det 🙈🙈 Oioioi! 💕 jeg husker at jeg og KT gikk som klegg på hverandre. Ingen som turte å sjekke oss opp fordi alle trodde vi var sammen eller hadde noe på G, aiaiai😅😅🙈 til slutt snudde jeg meg sikkert 5-6 ganger i løpe av kvelden og ropte ut av "fortvilelse": " jonatann du cock blocker meg!!!!!!" 🤣🤣🤣 Hahah fy faen som vi lo. Ikke at jeg bokstavligtalt mente det på den måten men jeg ville jo seff sjekke litt jeg også sånn som han 🙈 hahahaa. Ikke noe feil med å hvile øynene på noe fint heller 💁😜

I løpe av kvelden møtte vi noen jenter på badet som viste seg og være Astrid S og venninnene hennes. Vi sto der en stund og pratet om alt og ingenting. Jeg skal vel ærlig innrømme at jeg ikke har helt ansikt på "denne" Astrid S. Så dette gikk ikke opp for meg før dagen etter, haha så tragisk for min del 🙈😂😂 etter hver som kvelden gikk og vi alle ble mer og mer bedugget mistet jeg min "wing man" og endte med å bli sjekket opp av noen gutter som jeg hadde sett på tinder 🙈Her fikk vi drikke så det holdt. Jeg fikk sikkert 8 drinker og 6 shots på engang, her var det "no holding back" for å si det sånn! jeg var helt forvirra på hvor mye mer drikke de skulle kjøpe for hodet mitt gikk godt nok rundt fra før ahahah 🤣🤣😳 men det var sykt gøy da så jeg klager ikke 💁👌

Plutselig når vi var påvei videre til Nash på båten kom det en halvveis "kompis" eller en jeg også hadde sett på tinder men som også er en kompis av en gammel ex. Han ble sååå rasende fordi jeg var med noen andre. Man skulle tro at vi var kjærester sånn han oppførte seg, sjalu og hissi. Til og med politiet kom bort 3 ganger for å sjekke "terrenget" fordi de var bekymret for meg??! 😳😳 husker han skubba meg så jeg datt langflat på de høye hælene mine og knuste litt av skjermen på den splitter nye iPhone 7plussen min. Fy faen så sur jeg ble da dere kan tenke dere den gutten fikk som lærene flagret. Situasjonen ble ikke noe bedre for og si det sånn💁🙄 politiet ville ha mitt navn og enda surere ble jeg for at han fikk meg blandet opp i de. Jeg sto på mott og slapp heldigvis å gi noe navn for det var jegvikke interessert i. Det var jo liksom ikke "mitt" bråk. Etter hvert fikk politiet han med videre så vi kunne fortsette festen på Nash 💁👌👏👏☺ vi dro på båten som hadde både kinosal, boblebad osv. Vi hadde det så gøy dere aner ikke. Så gøy at kl ble både 05,08 og 11 før vi avsluttet festen. Helt Konge kveld ! 👑 Shiitt så gøy jeg hadde det 😌🎉

1 kommentar

Siste innlegg