Mine favoritter

Hei alle positive og negative mennesker ☺👏💕

Jeg tenkte å dele med dere noen av mine favoritter når det kommer til joggesko. Det siste året har blinkesko (sko med LED lys) bare blitt mer og mer populært. Noen elsker det, andre hater det. Blinke sko er vel noe de fleste forbinder med barndommen og mener at det KUN er for barn, noe jeg er helt uenig i 💁man må vel få gå i akkurat hva man selv måtte ønske? 🙃 at blinkesko ikke passer for alle skjønner jeg og at ikke alle tørr å ta de på er også veldig forståelig siden man skiller seg ekstremt ut av mengden med dem på. Men jeg liker det, elsker det faktisk. Jeg syns blinkesko er morsomt, kult og lekent 😍 Man blir liksom i så godt humør av det og får liksom en helt annen innstilling ☺☺💕💯

Atm har jeg kun 3 par med LED lys faktisk. jeg hadde 4 men det ene paret gikk i stykker etter all twerkingen i Sunny beatch for 2 år siden isch 💁🙈🙊

De hello kitty skoene har absolutt vert en av mine favoritter siden jeg den gang fikk øye på de 😍 de er liksom så søte og i tillegg noe helt annet enn hva "vanlige" sko skal se ut da for mange av oss. Jeg liker designet men HATER at de er laget i stoff 😔 har ikke brukt de så mye for de blir så fort skitten 👎jeg elsker hvite sko, men da må de også forbli hvite 🙊💁

Så for uten om hello kitty skoene så er desse med bling bling på absolutt mine ono nr one 😍😍😍 jeg eksler jo alt som glittrer og skinner så desse MÅTTE jeg bare ha!! Og Btw når vi snakker om LED sko så er det faktisk syyykt vanskelig å finne noen som også har fint design. Mange av de er bare "vanlige" og kjedelige. Desse lette jeg sykt lenge etter å finne, de passer midt i blinken 👏👏👏😁😁💕

Oh-boy.. hvor skal jeg begynne med desse skoene?? 😍😍 de er definitivt de jeg har brukt aller mest!! Jeg husker førstegang justin Bieber troppa opp på konsert med sko som hadde vinger på.. jeg var forelsket!!! Jeg har lenge hatt lyst på sko med vinger på men server ikke før nå at det er mer "vanlig" så det var også da mye letter å få tak i enn før. At de til og med har kommet med LED lys i er jo bare helt konge!! 💕💕💕💯👏👏 ironisk nok så er dette sko fra en barnekolleksjon 🙈 jeg var hovedsakelig på leting etter samme sko til meg og Isadora for jeg syns det er så gøy å ha like klær og sko som henne 👩 i mens jeg surfet i flere timer på nett fikk jeg plutselig øye på desse og såg at vi begge kunne kjøpe av samme leverandør 🤣🤣🤣

Du kan velge selv hvilke farge du vil at skoene skal lyse i og det finnes 8 forskjellige farger på de. Rosa,lilla,hvilt,blå,turkise,gul orange og rød. I tillegg til alle desse fargene kan du velge om de skal blinke hyppig, blinke i "slow motion" (det vil si at fargene glir om hverandre med fin overgang) eller om du bare vil at de skal lyse en bestemt farge. Du kan til og med ha to forskjellige farger på hver sko hvis du måtte føle for det eller ikke klare å bestemme deg 🙈🙈det beste av alt er at Skoen er oppladbare, i tillegg følger det med en lader 😍😍du skifter lett farge og nyanse med en knapp som sitter på innsiden, øverst på skaftet av foten. Der finner du også punktet til å lade. Lyset på skoene varer opp til ca 18-20 timer før du må lade de på nytt 😁😁👏👏💕😍 nå har Jh så klart rotet bort alle laderen til skoene. Men den ser helt ut som en vanlig Samsung lader bare at den har to ledninger, en til hver sko 💁

0 kommentarer

Siste innlegg