Nytt hus

På lørdag sendte jeg isadora en tur i 4års selskap til en venninne av henne fra barnehagen. Når hun var i selskap bedrev jeg tiden hjemme med å pakket koffertene våres og gjorde meg klar for dagen. I 14 tiden dro vi videre til Ålesund hvor isadora skulle på overnatting til tante og onkel 💕💑

Olivia og Isadora er som to dropper vann. de både elsker og forguder hverandre, de er bestevenner.. tenk 👩 alle tror at de er søsken noe jeg skjønner veldig for de er jo veldig like! 😍 Endelig har vi fått sett ny huset deres som både er moderne og ligger ved stranden 💁 det er bare sååå fint 💕

Her var vi i noen timer før olivia skulle videre på overnatting i 16:30 tiden 💁. Alltid like hyggelig å bruke tid sammen med de og vi alle er alltid enige om og prøve å møtes oftere. Det sier vi i grunn hver gang men det er vel lov det også vel, er det ikke? Viktig å holde troen oppe 🤣 haha 💕 favoritt jentene min 😍 lots og love 😘

1 kommentar

Siste innlegg