Jeg tilgir deg

🔥Jeg tilgir deg for alle de gangene du såret meg.

🔥 Jeg tilgir deg for alle de gangene du sviktet meg.

🔥Jeg tilgir deg for alle de gangene du fikk meg til å løpe etter deg

🔥Jeg tilgir deg for alle de gangene du bare gikk din vei.

🔥Jeg tilgir deg for alle de gangene du var stygg og ekkel mot meg.

🔥Jeg tilgir deg for alle de gangene du fikk meg til å tvile på meg.

🔥Jeg tilgir deg for all den tiden du fikk meg til å bruke på deg og jeg tilgir deg for at jeg fortsatte tillot deg å bruke meg.

🔥Jeg tilgir deg for alt det vonde jeg måtte bære på pga deg og jeg tilgir deg for alt jeg den gang følt for deg.

🔥Jeg tilgir deg for at du ikke klarte å stole på meg og jeg tilgir deg for det du den gang gjorde mot meg som gjorde at jeg aldri klarte helt å stole på deg.

🔥Jeg tilgir deg for at du var så feig og vinglete.

🔥Jeg tilgir deg for at vi aldri kunne vinne dette.

🔥Jeg tilgir deg for at jeg ikke klarte å se hvor mye bedre jeg kunne finne enn dette og Jeg tilgir deg for at du sakte men sikkert skubbet meg bort fra alle følelsene mine 🙏

0 kommentarer

Siste innlegg