Trend kveld med Karolina og Selected

Hey dolls 😘 Her er litt bildedryss fra seminaret som jeg var på i går 🙂 Jeg var så heldig og fikk biletter til eventet fra Oriflame som jeg også tidligere har sammerbeidet med for en tid tilbake 😊. Jeg fikk nemmelig en telefon tidligere i uken ang fremtidige sammerbeid så jeg takket ja til biletten å dro med noen veldig trivelige og hyggelige mennesker ❤  Karolina kom hele veien fra LA og møtte eventet med utsolgte billetter og full sal ☺

Her fikk jeg velkomstdrink, god sitteplass på første rad, goodie bag og snacks  🙄

OMG dere veit de super poppulære sminkekoffertene som er syykt trendy på instagram og sosiale medier for tiden? Jepp.. Der stod 2 store kofferter fyllt i sminke og "godsaker" som bare ventet på at jeg skulle "digg in" 😍😍 Me want this suitcase!! Daaym de er bare såå fete og rommer tonnevis av vakker sminke 😍😍 ❤👑💄💎

Her hadde også Selected moteshow med de nyeste trendene for året. 6 forskjellige modeller med utallige klesbytte ☺👍Lengre bake i lokalet sto ett langbord fyllt med andre produkter ☺

Alt i alt var dette en super fin kveld, med masse supre fine produkter og flotte mennesker!! 😍 men alle var enige om at høydepunktet for hele opplegget var bilturen begge veier 😅 Vi hadde det så gøy og måtte kjøre i 100 for å så ringe siste fergen for å holde den igjen, HAHAHAH!! 😅😅😅 Amazing! Kan virkelig ikke se for meg hvordan den sosiale hytteturen blir  når vi ikke hadde en eneste dråpe med alkohol i blodt denne gang men tok fullstendig av uansett 🙊🙊 Oh loard, help us now🙉🙈🙈😅😅 For en gjeng !! 💋

2 kommentarer

Siste innlegg