I’m a cool mom

På fredag var Amalie med Isadors hjem fra bhg. Vi spiste middag,  lekte sisten, modellerte plastalina, kledde oss ut som prinsesser og sminket hverandte. Vi spiste godteri og ødela pepperkakehuset, noe som fikk begge i fyr og flamme. Barna satt med stjerner i øynene og syns det var noe av det kuleste som hadde skjedd dem på lenge 😅Pepperkakebitene fløy veggemellom og kjøkkenet såg ikke ut. Gulvet var dekket av nonstopp og mulene satte seg fast under sokkene!! Jeg som akkuratt hadde vasket?? 😲😲😲 Jaja tenker jeg.. Barna hadde det så gøy og jeg ble en enda kulere mamma enn hva jeg allerede er i utgangspunktet  så jeg fikk vel bare vaske over gulvet en gang til da 🙉🙈, alt for å holde statusen oppe for barna.. Eller? 😅😅😉😉😛

(Jeg tok masse bilder men hadde glemt å sette i minnekort 😮)

Etter jeg hadde fått isadora i seng dro jeg videre på trening. Man trener ikke hardt nok før man får hull på kneet!  💪😉

Videre på kvelden fikk jeg besøk av en kompis. Vi tok livet bare helt med ro, spiste litt mat, så en film og gidde hverandre en update på livet generellt 😊 Kjempe hyggelig og absolutt ikke feil måte å avslutte dagen på ❤

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg