Ikke akkuratt så veldig hyggelig å bo sånn som dette

Hei dere😀 Hva skjer? Er alle på tur til å finne sengen kanskje? 🤔 Det er ikke jeg som vanlig, skikkelig B menneske og elsker jo å sitte opp på nattestid. Så lenge det ikke blir alt for seint, noe det stadig blir desverre. Huff jeg da.. Skikkelig dårlig på å legge meg igrunn 🙊🙈

Anyways… Jeg sitter nå soffan god og mett. Akkuratt spist hele kyllingsalaten som jeg plukka med meg påvei hjem fra møte i kveld. Dere skjønner jeg har fått tildelt en rolle som vi nå jobber med å gå igjennom manuset på. Veldig gøy å jobbe med så flinke og hyggelige mennesker !! 😊😊 Blir mye pugging fremover men jeg liker det ☺

I dag tok jeg meg den frihet til å skippe treningen, noe jeg smålig angrer litt på 😛Jeg prøver jo å trene 6 dager i uken 2 timer hver dag. Siden jeg veit at jeg kommer til å trene søndag som kommer så kjennte jeg på kroppen i dag at den trengte en liten pause! Så vanvittig trøtt og utslitt. I går var jeg først tidlig på ett møte, der etter på trening og da kjennte jeg at jeg var ganske umotivert igrunn.. Kroppen gidde aldri 100% noe som føltes veldig bortkastet av tid og energi. Jeg har hatt en del å få orden på hjemme så det var deilig å få gjort unna noen av de tingene. Alt rotet og alle klærne som har ligget strødd utover alle rom osv..  Sånn som det nå har sett ut var det ikke akkuratt så veldig hyggelig å bo om man kan si det på den måten. 🙄 Syns synd i Isadora også som må ha det sånn rundt seg BARE fordi mamma er en rotekopp liksom.  Det er jo bare urettferdig mot henne, noe hun også IKKE  fortjener. Så i dag har jeg både vaska og rydda mye av rotet men er på laaangt nær fra ferdig. MEN det kommer seg🤗🤗🤗 kan ikke bli verre enn hva det var i allefall 😉 Her kan dere se hvor jeg nesten døde bare av å se  kaoset!! Hadde ikke peiling på hvilken ende jeg skulle starte i heller Haha😅

Ikke har jeg vasket håret på mange dager heller for jeg gidder ikke når jeg veit jeg skal trene å slite meg ut hver en eneste dag uansett. Føler meg ganske ekkel og motbydelig atm så tenker hoppe i dusjen etter jeg har blogget ferdig.. Vi snakkes da dere 😘 Natta ❤

2 kommentarer

Siste innlegg