Gruer meg

Dagen i dag har gått så sykt sakte syns jeg, det er helt mongo!! I tilegg er dette første helgen etter jul og nyttår hvor jeg helt på autopiloten har holdt meg unna fest og alkohol. Er ikke interissert i å feste lengre hellerr og dte er så sinnsykt deilig!! 😀 😀 Alt som står i fokus er trening og komme i form fremover:) I går kveld fikk jeg besøk av Chally som nå på mandag reiser i millitæret. FU**k så jeg gruer meg, gruer meg nesten like mye som henne, om ikke mer!! 🙁 Vi har liksom fått så sykt god kontakt det siste halvåret og har virkelig blitt nære venner. I går satt vi på en romantisk komedie før vi lå våkne helt til morgenkvisten å hadde dype samtaler om livet og gudene måtte vite hva. Haha… Så sinnsykt koselig, med andre or: Vi levde virkelig livet <3

I dag har jeg rukket å dra en tur på trening.. Daamn.. Føler meg også så sinnsykt bra for tiden, FANTASTISK faktisk:D Nå prøver jeg å trene 2 timer hver dag og holder riktig kosthold Jeg og Isadora har sett “Prinsesse og frosken” i kveld, der etter dro vi en tur til noen bhg venner av henne 🙂 Isadora er allerede i sengs så nå sitter vi å koser oss med reker og god stemmning. <3 I morgentidlig står trening nok engang på agendaen noe jeg gleder meg veldig til (:

 

4 kommentarer

Siste innlegg