Alle mine nyttårsforsettelser (det er mange)

Dette er ett spørsmål som jeg har fått oftere enn hva jeg egentlig hadde regnet med. Er jo trosss alt ett helt år siden spørsmålet kom sist så jeg hadde helt glemt av hvor interessant det er for andre, hehe 🙂 I år har jeg veldig mange nyttårsforsettelser og mange av de øsnker jeg sykt å holde også! I fjor tror jeg ikke at jeg hadde så mange andre enn forsettelser enn det å trene og komme i form. Hadde treningskort ett helt år men var der bare 3-4 ganger tror jeg. Ganske bortkastet igrunn men sånn ble det jo bare da, hehe



Trening
: I år ønsker jeg å komme ordentlig i form og da mener jeg å være i min beste form noensinne! Jeg ønsker å være 100% fornøyd og konfortabel med meg selv. Når jeg har nådd målet, ja endelig da kan jeg begynne å ha det bra med meg selv og lykkelig. Etter jeg fikk isadora gikk jeg opp hele 20 kilo som er ganske mye. Jeg er også veldig lav så jeg følte det skikkelig både på humøret og helsen. Jeg har alltid vært den som har passet på hva jeg putter i munnen og prøvd så godt jeg kan å holde ting i sjakk. Jeg er jo Latina så jeg trenger bare å se på en burger så kjenner jeg kiloene hoppet på i øyeblikket jeg går forbi liksom. Jeg er nok Ikke den flinkeste til å trene men har ikke vert så dårlig på den fronten heller syns jeg men uansett hva jeg har gjort så har jeg ikke gått ned, noe som har vert veldig frustrerendes og tungt. Men det var jo helt til jeg tok ut P-staven og i  år og etter det så raste jeg ned hele 7 kilo på nesten 1 mnd UTEN å legge om kosthold ELLER trene.. Det er ganske sykt alstå!! Er jo helt galskap å se hva de prevensjonene gjør med kroppen vår, kan umulig vere sunnt. Min var jo noe helt sinnsykt i ubalanse tydligvis. Nå er jeg heldigvis på god vei og har trent hver dag siden det nye året (ikke at det er så lenge siden) men jeg har skikkelig motivasjon nå og er liksom allerede inn i den treningsrutinen hvor jeg nå ønsker å dra på trening istede for at jeg hate det for alt det er verdt 🙂 Ingen undkyldning. i Tilegg er treningen nå min største distrasjon om dagen og jeg tenker mye på revenge body så jeg har skikkelig troen (Y)

Venner: Jeg skal bli flinkere å holde kontakten med venner og bekjente. Jeg skal ta opp kontakten med de som har “fallt” litt ut og jeg skal bli flinkere til å “gidde” dra på besøk uansett hvor langt det enn måtte være. Selv om det  måtte bety å ta den lange kjøreturen med buss eller ikke 🙂 Jeg skal bli flinkere til å ringe dem og svare på sosiale medier og meldinger istede for å være en så selvopptatt- lat-liten- bitch som “ikke har tid ” til å svare men tid til å poste en haug med selfies og bilder på sosiale medier. hehe…

Gutter/ menn: Jeg skal slutte å få dårlig sanvittighet overfor det motsatte kjønn. Man trenger ikke å sende emojiis som kan missoppfates som flørtendes osv bare fordi man føler at man er slem når man svarer med ett helt normalt og standart smilefjes. Man må heller ikke få dårlig sanvittighet å føle seg stygg mot den som sitter på andre siden av tastaturet bare for den grunn!! Jeg skal heller ikke løpe etter noen lengre. Jeg burde vite bedre hva jeg selv er verdt. Nok til å ikke løpe etter andre. Vil noen virkelig ha meg eller er interissert nok i meg så kommer de av seg selv… Hva faen da liksom??!!! 

Party: Alt handler ikke om å drikke eller feste her i verden så jeg skal velge festene mine med “omhu”. Jeg dør ikke av å gå glipp av en fest liksom. Er ikke så mye som skjer her at det gjør noe om jeg står over. Går mye opp i rep og man møter så mange dumme mennesker her ute også. Jeg har ikke behov for den delen der overhode i livet mitt og ønsker det heller ikke. <3

Meg selv: Jeg skal ta bedre vare på meg selv. Gjøre ting som gjør meg glad og ting som jeg liker å gjøre. Fokusere på meg selv, fortsette på karrieren min og livet videre. Finne ut av ting og se hva som hender eller hvor vi ender opp i løpe av året, hvem vet? :)I tilegg vil jeg bli enda litt flinkere til å være mer ativ med Isadora og Caanova. <3 Jeg skal definitivt prøve å legge bort mine dårlige sider og uvaner som jeg selv vet at jeg har. Jeg skal jobbe mye med meg selv til å bli ett enda bedre menneske enn hva jeg allerede er. Ikke at jeg er en så dårlig person men alle kan bli bedre hele veien. Jeg er bare glad og takknemmelig for at jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg veit hvem jeg er og hvilken kvaliteter, verdier eller oppførsel jeg ønsker i livet mitt og ikke 🙂 At jeg er såpass reflektert og faktisk ønsker gjøre no med det, det er det ikke alle som er. Jeg skal bli flinkere til å gi en litt mer faen i situasjoner og bagateller som egentlig ikke er betydningsfulle og ikke gi det så mye oppmerksomhet. Jeg veit jeg har ting jeg må skjerpe meg på å slutte være så drama. selv om det er vanskelig hahah! 😛 Når det komemr til bloggen så ønsker jeg å ta den til nye høyder både på kvalitet og plasseringen(Y) Jeg skal bli flinkere til å bruke speilrefleks’en til bilder så kvaliteten blir ordentlig og opprettholde aktiviteten. <3 Få mer orden, system og være mer i rute med planlegging 🙂

Økonomi: Jeg skal bli flinkere til å betale regningene mine i tide i stede for å ikke gidde, og heller vente på neste purring etter purring så jeg må betale 4 debbelt opp eller mer. Betale alt med engang og ferdig med det!! (Y) Om jeg fortsetter her på bondelandet så må jeg jo finne meg en “vanlig” jobb på si noe som også kan være ganske sunnt og sosialt selv om jeg hater tanken 😛 Jeg merker jeg må komme meg mer ut å se andre mennesker så jeg ikke føler meg så ensom og får mer variasjon i hverdagen. Det er jo bare sunnt!

Hjemme: Jeg skal bli flinkere til å holde orden definitivt hjemme!! ikke rote så jævlig mye heletiden selv om jeg veit med meg selv at det blir SYKT vanskelig!! Jeg får prøve å være flinkere til å rydde etter hvert så det ikke blir så mye å ta til slutt 😛

Bil: I løpe av dette året skal jeg ta bil-lappen!! Helt sidne jeg var 16 har jeg bare hatt oppkjøring, teori og glattkjøring igjen men den teorien skyver jeg bare lengre og lengre unna. Ikke fordi jeg syns det er noe spesiellt vanskelig men mest fordi det er så gørr kjedlig, også glemmer jeg hva jeg har lest eller tatt prøve av  med engang jeg lukker mobilen eller datamaskinen!!  :O

Ja.. Nå ble det jo mange punkter som jeg selv må prøve å holde ser jeg. Jeg kan ikke si at “JA nå skal jeg klare å holde alle” for det tviler jeg på at jeg klarer. Men jeg har i allefall forventninger til meg slev. Man kan jo ikke gjøre noe annet enn å ta en dag om gangen å prøve sitt aller beste 🙂

Hva er ditt nyttårsforsett? 🙂 <3

2 kommentarer

Siste innlegg