Strammere rammer

Hei dere! God jul og godt nyttår da !! 😀  Tok en liten blogg “pause” jeg, no shitt liksom. Ble bare en vane desverre og jeg rakk aldri sette meg ordentlig ned å blogge noe skikkelig. Man kan vel si jeg hadde litt bloggsperre men det er over nå, jeg lover :))  nå har jeg ny motivasjon og bare det å se at så mange har vært innom den siste tiden nå når jeg har vært ganske stille gir meg glød og motivasjon igjen.<3 Jeg trenger litt distrasjon i hverdagen atm så da er bloggen fin å ha. Jeg liker jo å blogge så dumt av meg å ikke levere! Sorry og takk til dere som er så  fine som fortsatt følger meg å støtter meg!! <3 I går var jeg og Isadora ute i hele dag. Vi måkte hele innkjørselen våres, lagde snømann og var på besøk hos nabojentene 🙂 Nå sitter jeg i soffan og koser med Isadora etter 2 timer på treningssenteret med gode venner både i dag og i går <3 Shitt det var så sinnsykt digg! Jeg er glad for at jeg nå har begynt å trene igjen og har kommet meg dit hvor jeg faktisk liker å trene og ikke minst har lyst, dette lover bra til sommeren! Trening har blitt en veldig fin distrasjon fra hverdagen faktisk 🙂 

 

Håper alle har hatt en super fin Jul og ett godt nyttår. Det er mye jeg selv kanskje angrer litt på i julen og mange ting jeg kunnet gjort annerledes, noe jeg også kommer til å gjøre i år. Og nyttår var ikke den beste dagen på lenge men sånn er livet (Y) Det blir vel bedre <3  Jeg for min del kommer til å ha mye strammere rammer i år enn i fjor på mange forskjellig ting så jeg håper at dette året blir bra selv hvor jævlig starten var (Y). Btw en fra One Tree Hill likte akkuratt bildet mitt på FB??? WTF!! *IIIk* så jævlig kult (Y) ! <3

2 kommentarer

Siste innlegg