Jeg har blitt tante!!!

Wææ æææææ…… DERE hvor skal jeg begynne?!?!?? Æææææ dagen i dag med 3 timers søvn, skippet trening og trøtt ble plutselig en jævlig bra dag likevel!!! OOOMMG dere jeg har blitt "tante"!!!!!!! Kan dere virkelig tro det!! OOOMMG jeg har ikke ord jeg er bare sååå stolt!! Hvem som har fått barn vil jeg ikke gå ut med enda fordi jeg syns at foreldrene kan få gå ut med det selv men herreguuuuuuuud jeg er sååå stolt, dere aner ikke!! 😍😍😍😍😍😍😍😍 Gud nå måtte jeg plutselig sette meg ned å tørke noen gledestårer❤❤❤ Herreguud!!!!!!! Gratulerer så mye til mor, far og storesøster!! Vi gleder oss til å hilse på 👶💘💘💘

Vel.. Vel.. nå sitter jeg jo allerede på bussen på vei til byen. Her skal jeg i ett møte kl 12:30 og der etter kjøpe noen greier også bare dra rett hjem noe jeg faktisk ser veldig frem til. Noen ganger er det deilig å ikke gå timesvis på senteret også 🤗🤗 Vi snakkes da dere og igjen… Jeg har blitt “tante” 😍😍😍😍😀😀😀

0 kommentarer

Siste innlegg