Huset ble satt på hodet

Hello!! 😀 Huskr dere at jeg i går fortalte at jeg ikke var opptatt med noe spesielle planer annet enn å henge med noen venner på kvelden  Vel.. Det var helt til det ringte på døren og jeg hadde helt glemt av at jeg hadde tilbydd meg å passe de 2 nye nabojentene som nå driver å flytter inn. Vi fikk pizza hjem på døren og huset ble snudd opp ned på bare fåtalls  sekunder!!!!😰😰

Det er alltid gøy med besøk av venner til Isadora men guuud så stor pris jeg setter på henne etter når jeg sammenligner henne med andre. Isadora er bare sååå snill, rolig og pliktoppfyllende forhold til mange av andre som jeg kjenner. Jeg er skikkelig bortskjemt igrunn, så jeg får alltid sykt dårlig samvittighet over for henne når jeg faktisk tar meg tid til å sette meg ned å reflekterer over situasjonen. ❤ Det er gøy med besøk men så fantastisk godt å vite at det bare er besøk og brann som jeg har på “lån” og ikke permanent. Alene mor med flere barn enn 1 +en bikkje er MER enn nok for meg hahahah😅😅😘🙉🙈

I dag var vi på nessefrokost i bhg til Isadora. Lille gullet fikk nissekostyme i pakkekalenderen sin og vi koste oss på morgenkvusten med sminke og pynting før vi skulle av gårde! 😊 Elsker henne hun er sååå skjønn!! 😍😍

Beklager dårlig kvalitet på bildene men minnebrikken min på speilrefleksen er ødelagt og den andre er låst så jeg må kjøpe meg nytt

Nå skal jeg strax gjør Isadora klar for kvelden før jeg drar videre på øving… Vi snakkes da dere 😘

0 kommentarer

Siste innlegg