Oppsumering fra helgen

Heia ! 🙂 Nå sitter jeg her å spiser en varm og god big one classic. I helgen har jeg sminket noen kunder til julebord og vært en tur på butikken. Isadora har blitt syk og holdte meg våken i hele natt til lørdag med oppkast. Den jenta der kan “lagre” på mye for å sid et sånn.. Først ett lite uhell i senga mi og der etter fosset det bare på mens jeg måtte bære henne på armen, i mørket sammtidlig som jeg måtte småløpe. Alt kom jo fremover så føttene mine badet i oppkast og jeg gle noe helt sinnsykt så jeg nesten datt med henne i armene på badegulvet… halvnaken.. Auuch.. Det der kunne ha hått så sinnykt gale liksom! Men heldigvis så gikk det bra med meg, med henne og jeg måtte selv gjøre alt for å ikke kaste opp der jeg satt på kne å tørket store klumper med slim og spy.. Deilig?? ÆÆÆh.. Nei ikke så særlig, men sånne er det å ha barn da. Heldigvis så er Isadroa mye bedre nå men hun er ikke 100% opplagt og det mærkes veldig på jenta !! På fredag var jeg bare hjemme. Tok vare på Isadora å gjorde i stand til kundene på lørdagsmorgenen, fikk laget noen plakater å henkt de opp på forskjellige steder. Ellers så tok jeg tidlig kvelden (prøvde i alle fall) men fikk sove minimalt likevel pga syk jente <3 

På lørdag levde jeg store deler av livet som Zombie. #LOL. Jeg ble ferdig med kunder, brukte litt tid med Isadora før jeg fikk besøk av Chally <3 Jeg og Charlotte satt først hjemme hos meg hvor vi hadde mye å ta igjen over noen glass vin og noen shot sprit 😉 Vi prøver stadig å finne på noe i ukedagene men vi begge er så sinnsykt  opptatt store deler av dagene så vi får det ikke altid ting til å klaffe. I tilegg syns jeg personlig det er ALT for lite  timer i døynet så jeg ender som oftest opp med å glemme at jeg har avtaler emd vennene mine.. HAHAH.. jeg er en skikkelig “fæl” person å gjøre avtaler med altså!! Ditcher heletiden nesten  😛 Etter hvert ble vi hentet å dro videre på bursdagsfest. Planen for min del var jo  å dra videre men jeg havna på ett tidlig nash hos noen andre før jeg tok kvelden. Ganske full var jeg også irgunn 😛 Jeg drikker sjeldent sprit så jeg fikk heeelt blackout å husker så sinnsykt lite fra kvelden før. Hadde nesten litt små angst å skjønnte heller ikke hvor jeg var de første minuttene da jeg våknet !! ?? Lol… Som om jeg ikke har dårlig nok hukommelse fra før enn at jeg må drepe resten av hjernesellene mine med sprit og annen alkohol? 😛 hahahah

Søndag kom og hva gjorde jeg da?? Ikke så mye.. Sov, var med Isadora å bare tok det helt rolig så jeg klarte å være opplagt til  den nye uken som startet i dag. Jeg har surra noe helt sinnsykt med møtene som jeg trodde jeg hadde men så hadde jeg d eikke likevel. Så trodde jeg de var senere i denne uken men så viste det seg at det ikke var før neste uke.. Daaaym!! Men likevel så har jeg MYE å gjøre!! 😛 Tenk da dere… I morgen er dtebare 5 dager til vi skal ha konsert så det blir MYE øving denen uken her. I dga har jeg og Isador vært hjemme emd mamma hvor vi fikk servert nybakte boller før vi dro videre på dans (Y)

Nå har jeg akkuratt trent litt, men dte var veldig lite igrunn.. Finen rlikeosm ingen trening som jeg liekr så da hallverer jeg treningstiden noe helt sinnsykt! :(( Jeg mærker også at jeg er veldig pratesyk i dga så jeg kunne skrevet i timesvis til dere om absolutt alt og ingenting. Fått de mest uinteressante tingene til å høres som de røverhistoriene.. HALLO!!!! det er jo det jeg er flink til !! 😛 HAHAH!! Nå gledre jeg meg bare til lørdagen komemr så vi kan få unnagjort den konserten og soloen så vi alle endelig kan begynne å drikke igjen… 😉 HA-ha (Y) Nå skal jeg sette meg ned å jobbe litt. s epå litt serie å ønsketenke mye på hvor godt det hadde vært med en hel pose full i mandariner og klementiner!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3

Vi snakkes da:*

0 kommentarer

Siste innlegg