Favoritt-Fredag

Nr 1: Chris D’ella ft Flo Rida- Zillionair. <3
Flo Rida… Artisten i sge selv sier velig mye og alle hittene han lager <3 Jeg er nr 1 fan ass og denne låta her blir jeg aldri lei heller. Absolutt en av mine mest spillte låter de siste ukene. <3

Nr 2: Rae Sremmurd- Black beatles. <3
OMG… De guttene her… ÅÅh hvor skal jeg begynne?? De har bare så stoort talent !! Tenk på alderen deres, jeg abre eelsker de!! Sangene deres er bare så sykt fete, i tilegg henger de med de store folka in the game!! <3 Mange av dere kjenenr sikkert igjenn denen låten fra Mannequen Challange som nå er en siste trenden alle snakker om.. Sykt kult om du spør meg!! Love it !! 😀

Nr 3: James Arthus- say you will not let ho. <3

Denne sangen er MAGISK!!!! ELSKER DEN <3 <3 <3 
 
Nr 4: Freddy Kalas- Hey Ho. <3
Det er stuggt å si det men jeg har lenge trodd at Freddy Kalas var utenlandsk, En fyr med gebrokkent språk og som til tider kan høres veldig “pakkis” ut om man kan si det på dne måten….? Denne låta og den tidligere hitten “jovial” er vel de eneste jeg kan “leve med” til nå. Men hvem vet…. Kankje han kommer med flere  kule låte (Y) 🙂
 

 

0 kommentarer

Siste innlegg