Det er offesiellt!!

Herreguud!! Daaym så sykt lenge siden jeg har blogget nå.. Jeg mener, det er VIRKELIG en skam!!  Det har IKKE gått en eneste dag denne gang heller  hvor jeg IKKE har tenkt på å oppdatere dere men det er bare sååå mye som har skjedd i det siste og i tilegg har jeg ligget syk både før og etter avreise. Jeg har feriert en ukes tid i spania og DA fikk jeg jo selfølgelig ikke oppdatert en eneste dritt. Ikke bare bare å feriere med en 3 åring som må ha oppsyn heletiden i ett fremmed land så vi ikke mister hverandre. På kvelds ti etter barne discoet har jeg virkelig vært helt utslitt etter lange og travle dager. Så det sosiale kunne jeg bare drite langt i for å si det sånn!! 😛 HAHA! Men jeg har oppdatert Insta, snap og FB til dere som følger meg der. 

Har jeg nå begynnt å blogge igjen?? JAAAAA!!!! Det har jeg til alle dere som har sendt meg fine meldinger og kommentarer på at jeg må blogge igjen!! <3 Nå er det endelig offesiellt og jeg har såå mye energi og ikke minst nye idere! 😀 Jeg har også begynnt å youtube etter mange ønsker fra dere!!!  😀 😀 Har tenkt på dte lenge da men dere veit jo meg.. Får ikke akkuratt hodet ut av rompa med det første nei!! AHHAHAH 😛

Snap: Dollaalexandra ( Queend-D) til dere som lurer. men om dere går i menyen min så finner dere linker til alt dere måtte lure på for å kunne følge meg ! 🙂
Okey nå må jeg skifte og der etter løpe å hente Donna-Bill-YO i bhg!! Vi snakkes da :* :*
–  Følg med!! <3 <3 <3

 

0 kommentarer

Siste innlegg