Favoritt-Fredag

Endelig er helgen her og som jeg alltid sier hver mandagsmorgen når jeg ser meg i speilet er som vanlig  “nå er det snart helg igjen ” selv om den akkuratt har passert.. LOL! 😛 Her er ukens favoritter som jeg har som vanlig sykt dilla på som alltid (Y)

Nr 1: Dj Khaled ft NIcki Minaj, Chris Brown, August Alsina, Jeremih, future and Rick Ross- Do you Mind. <3
Hallo.. Bare av å vite at så mange annerkjente og flinkeartister er med på en og smame låt sier mye mer i sge slev enn hva ord kan beskrive.. FANTASTISK!! <3

Nr 2: Zara Larsson- Aint my fault. <3
Jeg ble nærmest i sjokk når jeg fikk greie på hvem denen låta tilhørte.. Hallo.. Vår nabo svenske Zara.. WT- Duchhhh !!!! (Y) <3 <3 Elsker og vi hørte dne så jævlig mange ganger i Oslo når vi var på hoija tur der for ikke så lenge siden !! 😀 😀

Nr 3: Maroon 5- Don’t wanna know. <3
Huser så godt første gang jeg hørte denne låta på Trace Urben og ikke skjønnte hvem i alle dager som hadde produsert en såå allsidig, kjedlig og tåplig sang med samme refreng nesten igjennom hele fuckingz sangen.. WHAAT liksom.. Jeg hatet den!! Men nååå??? Jeg digger den!! Og musikkvidioen? Haha,, Pokemon it is .. Genialt 😛

Nr 4: Charlie Puth ft Selina Gomez- We dont talk anymor. <3
Var heller ingen stor fan av denne sangen tidligere men det har kanskje mye med at jeg ikke er så begeistret for Selina GMZ generellt som artist.. Hun er bare så jæævlig forbanna treeeig at jeg klikker nesten når hun sommler så jævlig med å få ordene ut av munnen. Jeg får lyst til å riste henne.. Hun er irriterendes treig og “sløv” i praten!! Men denne låten liker jeg da tydligvis.. Syns beaten i midtten av refrenget er ganske tilfredsstillendes om man kan si det på den måten da 😛 HAHAH <3 ELSKER DET !!! <3 :* :*

 

0 kommentarer

Siste innlegg