Bitch face “modus”

God kveld dere! Nå har jeg akkurat kommet inn døren. Pusset tennene, vasket ansiktet å ligger godt plantet under dynen i sengen 😍😍ååh.. Gud så deilig!! Dette øyeblikket her har jeg lengtet etter noen timer nå. I kveld har jeg hatt en sinnsyk hodepine som bare fortsetter å plager meg. ikke er jeg av den typen som har mye vond i hodet sånn ellers men dette er dag nr 2 på rad hvor jeg føler meg kvalm og svimmel. Egentlig så føler jeg meg ganske uvel så lure på om det er noe jeg muligens “brygger” litt på. Viss ikke er det bare det faktumet at jeg er sinnsykt dårlig og sløv på å drikke nok vann iløpe av dagen. I tilegg har jeg de 2 siste årene fåttt mer og mer ltterlig dårlig syn hvor jeg anstrenger meg mye i øye og panne partiet. Det suger skikkelig altså. Jeg har jo lenge snakket om å sjekke det synet igjen men har aldri blitt noe mer enn bare prat.

Se så bitch jeg ser ut når jeg “slapper” av i ansiktet. #bitchfacemodus
Det er skikkelig travelt altså. Jeg ser så utrolig streng å sur ut 😶😑😣

I kveld var jeg en liten tur innom en konferanse men måtte bare se å gå der ifra pga den sinnsyke hodepinen som bare ble mer og mer aggressiv. Isteden for å dra hjem til meg selv ble jeg og 2 venner enige om å henge litt. Cruse litt rundt, se på en film som fort ble til to. Gi hverandre en update på helgen som var, ja rett og slett bare være sosiale 👌😊 Noe jeg elsker 😁 Kunne jo ikke si nei til det 😎😎😅 Haha 💖 Kjempe koslig! (Y) Tenkte bare gi dere en update selv om den ble ganske halveis. Snart tom for batteri også! Håepr alle har hatt en super fin dag! Natta da dere :*

0 kommentarer

Siste innlegg