Dette var en hemmelighet

Halla!!! I dette øyeblikk sitter jeg nok i syngendes stund på kulturhuset hvor vi øver til julekonsert som skal være den 10 desember, om jeg ikke husker helt feil!! 😊 👌

Jeg har nå helt siden juni forberedt bby shower til en av de personene som jeg verdsetter mest her i verden og som jeg beundrer så vannvittig mye! Så mye at jeg nå sitter her med tårer i øynene bare av tanken på henne faktisk. så mye følelser har jeg for den jenta her, Andrine!! 😍😍 Hun er den mest omtenksomme, morsomste, sprøeste og beste vennen jeg noengang har hatt i hele mitt liv! Hun er en fsntastisk fin person og er en av de beste menneskene jeg noengang har møtt!!! Hva faaen skulle jeg egentlig gjort uten deg? Det er ett spørsmål jeg mange ganger har tenkt til meg selv når jeg har hatt det vondt å du alltid har vert der for meg i tykkt og tynnt, side by side thill the end we die !! 👭💘. Vi har nå vært bestevenner 13 år og ikke en eneste gang har vi hatt en eneste konflikt. Vi har aldri kranglet og heller aldri blitt uvenner. Om vi i det heletatt har vært uenige vet jeg neimen ikke. Men ikke som jeg kan komme på. Og hvor SYKT er ikke det???? 13 år og alltid like forelsket og ikke minst like full av oss selv som før?? 😅😅 Jeg kunne sakt så vanvittig mange ting om deg men ordene strekker ikke til. Kjærligheten jeg har for deg er så vanvittig stor og ikke minst ubeskrivelig!

Endelig har dagen kommet hvor du og din kjære Leif venter deres lille Lucas som kommer med storken i jul!! 🎅 Guuud så vi gleder oss å gud hvor glad jeg er for det ENDELIG er din  tur å få ett lite under!! 😍😍👶 Jeg tror jeg er minst like klar for å bli tante som dere er for å bli foreldrer, noe dere kommer til å kle noe helt sinnsykt bra også! 👫😙

Du har vel kanskje nevnt at du ikke er så keen på bby shower men her sitter du ilag med oss. side ved side med både “mom to be” silkebånd og krone 😁😁👏👏 Jeg har nok lenge spillt og støttet under hvor stress det er bare tanken på bby shower i gravid tilstand, men lite visste du at jeg hadde store planer for deg og den lille !🙄 Spiller ingen rolle om du ikke vil ha shower nettopp fordi du SKAL!!! 😅😅 Ferdig snakka! 😇 Du kan hate meg så mye du vil men jeg skal vedde på at du liker det. At du nyter menneskene som har bidratt til en fantastisk feiring og at du nå sitter her igjennom hele kvelden med ett brett smil om munnen å gløder som den stjernen du er omgitt av mennesker som er glad i deg🌠🤗. Vi er ikke bare bestevenner med  i flere anledninger er vi begge enige om at vi også føler vi har ett forhold. Ett gammelt ekttepar som har bikket gullbryllup og 100 jubileu på rad 😅😅 De mennene som vi dater og de mennene som blir eller er samme med oss de dater ikke bare den en, men oss begge😂😂😂 Til tross på hvor voldsomme vi kan være sammen. Hvor travle. Høylytt og ikke minst tilsidesatt alle rundt oss kan føle seg når vi er samme så er det akkurat det som fungerer så innmari oss imellom!!! 💖💖 Jeg tror ikke jeg har møtt en eneste person som er så sinnsyk lik meg selv sånn som du er. Jeg har heller aldri møtt en med så mange felles interesser og ikke minst med lik fuck ed up humor som det du har 😅😅😅🙊🙉🙈 Og den Oslo turen som vi hadde nå for 2 snart 3 år siden..?  Den glemmer jeg AAALDRIIII!!! Det blir litt av noen røver historier vi skal fortelle våre egne barn og barnebarn når de vokser opp 😉😉🤗. jeg er bare så vanvittig glad i deg vennen min og er så sykt takknemlig for at du er min bestevenn!! Nå håper jeg at du legger på deg MINST 5 kilo ekstra bare etter selskapet her i dag og at dette er noe du kommer til å huske resten av livet! 😊😊 Jeg håper du har hatt det gøy og at vi alle rundt deg har klart å sette stor stas på deg i dag 😆😆. Så vanvittig glad i deg og håper du sitter med ett stort smil om munnen når det går opp for deg hvor mye dine nære og kjære har klart å lure deg trill rundt. Både med bby shopping som du selv var med på. Hvor du har plukket ut gaver til deg selv og ikke minst nå når det går opp for deg at du faktisk i dag tidlig har ståtr i egeg hjem på eget kjlkken å baket DIN egen kake til DIN EGEN Bby shower !!😅😅 HAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA… Jeg døør!! 🤓😂😂😂 

#GIIIIIIIRLLLL🙈🙈🙈🙈

0 kommentarer

Siste innlegg