Nå gleder jeg meg noe helt sinnsykt!

Fy faaen.. Husker dere at jeg fortalte dere for noen uker siden at jeg og en venninne hadde bestillt oss flybilletter men at vi ikke fortalte noe om hvor vi hadde planer om å reise?? 😀 Vel.. Tenk at dette var for ca 1 mnd siden og nå er det snart bare 1 uke til vi forlater denne kjedlige bondebyggden.  ÆÆÆÆ!! Vi skal nemmelig reise bort i halloween helgen fra torsdag til søndag og vi gleder oss noe helt sinnsykt!! Det blir bare sååå bra! Og ikke minst sååå gøy!!! 😀 😀 Herreguud. Vi er nemmelig jævlig surrette begge to og vet nesten ikke forskjell på høyre og venster når vi må tenke under press og stress! HAHAHAHHA.. Altså vi begge kan jo selfølgelig forskjellen på venstre og høyre men når vi er sammen er det bare fullstendig kaos! Ord kan virkelig ikke beskrive hvor rare vi er i hverandres selskap, det er nesten tragisk å være til stede selv altså!  Vi kan prate om alt og ler konstant.  Vi er begge skikkelig livsnytere, glad jenter med bein i nesen og gir en blanke i ting vi ikke har interrese for. Vi tørr å være oss selv og vi har heller ingen problem med å si ting sånn som det er, rett frem (Y) ! Vi er rett og slett drem team og de som er rundt oss skulle ønske de kunne være oss!! #ønsketenkning… HAHAHAaaaaa <3 <3. Vi brukte jo trossalt over 1 time for og bare klare å bestille tur retur billetter til 2 personer, så med andre ord.. Dere har så sykt mye å glede dere til! Husk å følge oss på snapchat da Dollaalexandra. (Queen-D)

DolL’a and Chally bby!! :* :* 

 I dag har jeg vært på kurs, hatt 2 treningsøkter og fått middag med mamma <3 Nå sitter jeg på samme plass i soffan som jeg satt på i går og dagen før og dagen før der igjen, klar for litt serie titting før jeg tar kvelden 🙂 <3 Håper dere har hatt en super dag alle sammen.. Og husk at i morgen er vi halveis i uken og det er bare noen få dager igjen til helg 😉 hehehhehe

Jeg har forresten for øyeblikket ingen nye bilder på datan og akkuratt nå finner jeg ikke telefonen som ligger en elelr annen plass her i huset fri for strøm.. Til dere som sikkert tror at dette er eneste klærne jeg eier HAHAHHAHAH (Y) #Yolo.. Right? 😛 

0 kommentarer

Siste innlegg