Tankeløs og jævlig

Kl har bikket over midnatt og her ligger jeg tankeløs og jævlig I sengen.👌 Jeg stirrer I taket mens telefonen jobber på spreng for å oppdatere. Casanova snorker som en buldoser og magen har skikkelig lyst på mat!! 🍰🍔🍳🍝🍟🍗 Daaamn.. Mat?? Ikke nååå. Er det en ting jeg ikke finner interessant  så er det virkelig å lage mat. Noe så jævlig Kjedlig?  Og tenke på at det finnes mennesker der ute som bare ELSKER å lage mat er jo bare helt sinnssykt!  😱😱 Men så finnes det også sikkert sånne mennesker der ute som tenker det samme om meg på andre ting også sikkert, så livet det går vel videre denne gang også 👌Hehe.. 😛

I dag har jeg ikke gjort så fryktelig mye annet enn å ligge rett ut og syns jævlig synd I meg selv!!😫😫 Jeg var en tur på “byen” her på bondelandet I går og hadde det bare helt amazing fett👏👏😁 Så jævlig gøy har jeg virkelig ikke hatt det ute nå på sykt lenge tror jeg. Noe som sikkert har mye med at jeg alltid får black out også men… 🙈 I går var vi hjemme hos en nylig bekjent kompis av Elise, langt inn I helvette en plass på vors.😛 Her satt vi til ca 00 tiden og bare festet før taxien kom rundt midnatt🌕

Når vi var fremme I sentrum tok jeg og Elise ut litt penger. Alle betalte taxi bortsett fra meg og henne for vi vippset han. Luringen selv vettu gliste stort fra øre til øre når han fikk dobbelt opp betalt med de andre fordi de ikke trodde vi hadde betalt taxien, noe vi faktisk hadde😶 Når vi kom til hotellet møtte vi vaktene med cover I døren. Ikke visste jeg at det var noe spess event den dagen heller. Men fy faen så jævlig gøy vi hadde det. Fra start til slutt👌 Drikken fløy på bordet, jeg var oppegåendes nok til å kunne prate med folk. Vi sang og vi danset. snakket skiiit og tøyset.. Akkuratt den type stilen som jeg liker det hahaahaha😅😅 jeg ble sjekket opp at trubaduren som var ganske kjekk selv. Idioten satt å sjekket meg opp I mikrofonen og skulel av en eller annen grunn si navnet mitt 100 ganger i mikrofonen så hele bondelandet fikk jo med deg at jeg var til stede for å si det sånn. Fy faaen så jævlig flaut igrunn🙉🙈 Ikke vet jeg men var jeg så innpåsliten I det øyeblikket når jeg spurte om han kunne covre  Annaconda med Nicki Minaj?? 😂😂😂😂😂 hahahahahaha hahha! !!! Herregud så jævlig dumt igrunn 🙊🙊

Men fy faaen I dag var formen skikkelig rævva. .. Jeg mener
. Jeh hatet ånden min så mye at jeg nesten spydde bare av å ha den i munnen😂😂🙈🙈 Serr… Jeg visste virkelig ikke om jeg måtte drite eller spy men tror ikke jeg begynnte å føle meg bedre før I 20 tiden I kveld engang. Dårlig? Jeg? Altså jeg er ofte litt uggen dagen der på me  så dårlig som dette har jeg ikke vært på aldri så lenge! I tilegg tok jeg jo allergitablett som motvirker fyllesyke dagen etter, det har forsåvitt alltid fungert tidligere også men ikke denne gangen tydeligvis!  Hvorfår ble jeg så fyllesyk?? Vel jeg har en teori og det er at jeg alltid bruker å drikke med sugerør. Selv om det er øl, sprit eller vin men I går hadde jeg glemt sugerør og han vi var med hadde heller ikke liggendes. Ergo.. Det rok mye lengre  tid før jeg ble full og uten sugerør drakk jeg også betraktelig MYE mer!!👎👎👎 Så fuck alle dere som alltid kommenterer på en negativ måte når jeg kommer med sugerør I øla mi… Gå å ta dere en bolle eller noe. Det er jævlig effektivt faktisk.  Lønnsomt og ikke minst behjelpelig med tanke på formen dagen der på!!👏👏👏👏👏👏👏👏👏👊 I tilegg til at jeg var i en sykt dårlig tilstand I dag så er stemmen også nesten helt borte.. Ett tegn på at jeg var helt psyko I går eller??😂😂😂 hahahah…  Og han kjekke sønnen til de som driver biffhjlrnet..? Tror han ville bli med hjem men husker ikke hva vi pratet om.. Her sitter jeg å skryter om at jeg var sykt oppegåendes å greier  går men hadde tydeligvis litt black out likevel skjønner jeg 😛

Ps: jeg har flere bilder på snap fra kvelden i går når vi var ute men nå vil ikke telefonen sammerbeide med appe. Men jeg skal se om jeg får lagt de til I morgen👌☺
Natta da alle 💖

0 kommentarer

Siste innlegg