Favoritt-Fredag

Nr 1: Fifth Harmony- Thats my girl. <3
FH er noen jævlig kule damer og de er bare syykt rå på både låter og mooves!! Jeg er jo en av de som var blod fan av the pussycatdolls og får samme feling av desse jentene her. Til tross for sitt tallent så har de opp til flere ganger måttet avlyse konserter og tur’er nettopp pga sceneskrekk og angst.. Who the FUCK would know.. Right ?? 
 
 
Nr 2: Sigma- Nobody to love. <3
OOMMMGGG!!! Denne sangen blir jeg aaldri lei!! Jeg elsker den og blir alltid like glad når den plutselig popper poo på spotifylista mi!! <3 <3 <3 😀 😀 Førstegange jeg hørte dne var vel for 3 år siden og jeg har så mange gode minner til den med gode venner. <3 
 
Nr 3: Trey Songz- Foreign. <3
Ikke bare er Trey-Z lekker å se på men harn er også sykt flink til å danse og synge. Har mange favoritter med han og i tilegg vært på noen av konsertene hans som jeg fikk sponset når jeg bodde i Oslo.<3 Når han begynnte date Khloe Kardashien kjennte jeg nesten at jeg ble litt jsalu HAHAHAH.. elelr misunnelig da <3 <3 😉

Nr 4: DJ Snake ft Lill Jon -Turn down for what. <3
Har lenge digget denen sangen men aldri virkelig funnet ut hvem det er som har den. Ble også litt sjokkert når jeg fannt ut at det var DJ snake… KONGE !! <3 Har også mange syke minner fra Sunny Beatch når jeg og homsevennen min var der  😀  😀 

 

0 kommentarer

Siste innlegg