Bloggen er mitt fristed

Hei dere! ☺ Nå har det faktisk gått 7 dager hvor jeg ikke har oppdatert bloggen, men ikke fordi jeg ikke har hatt lyst men rett og slett fordi jeg ikke har prioritert den, noe spm jeg nå har angret på hver eneste dag. Jeg har egentlig ikke gjort noe spesielt heller men jeg har lagt meg tidlig på kvelden å sovet når jeg har hatt anledning til det. Jeg har egentlig vært ganske slapp å jævlig for å si det sånn 😛ikke bare nedtur for meg men nedtur for dere også 😅

For noen kan det kanskje høres jævlig teit ut men bloggen er plassen “hvor jeg føler meg hjemme”. Det er mitt fristed og en plass hvor jeg kan være meg selv. Jeg kan si hva jeg mener og ha mine egne meninger. På bloggen har jeg min “egen lille verden” hvor jeg bli hørt og respektert. 👌 til tross for hvor jævlig lang tid blogging noen ganger tar og til tross på hvor mye det heletiden krever av enn så er det noe jeg virkelig elsker. Jeg elsker å underholde. Jeg elsker å by på meg selv og dele ting med dere. Jeg elsker å “vise meg frem” både innvendig og utvendig,  på godt og vondt. Og ikke minst elsker jeg å holde dere oppdatert ☺💗 På så ufattelig mange måter gir blogging meg så utrolig mye. Til tross for mitt store nettverk, alle mine venner, familie og bekjente så har jeg alltid følte meg veldig ensom og alene. Dette har også mye med at jeg alltid har vært en som skiller seg ut og en som er litt “annerledes”. Jeg har lenge følt meg missforstått og bloggen får meg mulighet til å utrykke alt jeg føler. I tilegg er jeg mye alene generelt fordi jeg er alene mamma til Isadora med 100% foreldrerett. 💗 Det er ikke som om at jeg bare kan gå ut av huset når enn jeg måtte ønske de, når tid som helst på døgnet osv. På dagtid er jeg jo med isadora fra 15:30-19:30 hverdager. Og etter det er jeg avhengig av å få besøk å ikke dra på besøk siden Isadora da sover hjemme. Så for meg er bloggen en veldig fin ting å ha faktisk☺

0 kommentarer

Siste innlegg