Selvdigger

Heisann 🙂 Nå sitter jeg oppe hos mamma og pappa. Jeg kom akkuratt hjem fra øving og er like sår I halsen som jeg alltid er etter 2 timer med sang og morro hver torsdags kveld.👌 Det er en morro gjeng som samles og vi fjaser forferdelig mye, men det er akkuratt det som gjør det så forferdelig gøy også!! 😅

Hjemme i huset har vi omømblert  hele stuen og tatt en skikkelig nedvask. Kjøkkenet er bombet og ser ikke ut I måneskinn ✌ I dag testet jeg ut linsene som jeg har kjøpt I anledningen halloween. Jeg syns de var så kule at jeg faktisk vurderer å bruke de til vanlig. Kanskje ikke hver dag men når jeg skal pynte meg og føler for å ha de på 😍 Er de ikke pene vel?? De gidde meg en skikkelig kul look syns jeg, 3 mnd linser vel og merke da 😊

– Nå blir det å vaske trynet før jeg legger meg på soffan med bris og noen nye episoder fra den nyeste sesongen The Bad Girls Club 💗

Selvdigger- DolL’a🙈 Det er faktisk lov (Y)

0 kommentarer

Siste innlegg