Ser jeg ut som en fuckings gutt eller??

Visste dere at jeg for øyeblikket går med låne tlf fra Telenor??! Wtf.. Ikke fordi jeg vil men fordi jeg må. Altså valget er jo å gå uten tlf i det heletatt noe som ikke er aktuellt overhodet, sier jo seg slev det da. Jeg som er så avhengig! Husker dere at jeg var en av de første som kjøpte den splitter nye samsung galaxy s7 edge? Vel.. Den klarte jeg å bevare i 4 dager max før jeg mista den 30cm fra bakken og hva skjedde da ? Jo skjermen knuste.. Det var det som skjedde!!! Den fuckings tlfn tålte jo faaen meg ikke en jævla dritt før den måtte på repper’n!! ;O ;O Og dette er liksom gorillaglass.. Noe av det sterkeste på markedet?? HA-H Gorilla meg en viss plass og det er rett bak ass!! Jeg var jo en tidligere eier av galaxy s6 edge (har hatt galaxy i mange år nå) og de kunne jeg jo pelme veggemellom i fylla UTEN at det skjedde en jævvla dritt med de!! Men Denne?? Nei denne tålte ikke ett pingle-fall engang og nå har jeg gått i 4 mnd UTEN!!!!!!!!!! FAAAEEEN!!!!!! Ikke rart jeg har vært så sløv på å levere inn tidligere tlf når de har blitt ødlagte nettopp pga at man risikerer å gå så lenge uten!!!!!! FUCK!!! Jævlig kjipt men det er ikke dte kjipeste.. Det kjipeste er at jeg har fått en s5 i BLÅ!!!! i blå????!?!?? Hva faaen da!! Ser jeg ut som en gutt elller??? De kunne vel i det minste gitt meg en i rosa eller gull vel?? #Frekkeste!!! ;( ;(

Haha… For noen uker siden bestillte jeg meg ny tlf og valget sto mellom Samsung Galaxy S7 Edge eller Iphone s7+ ( iphone pluss lettopp pga det syke kameraet) . Jeg har lenge vurdert Iphone men siden galaxy har levert vantett tlf i noen år nå (noe jeg MÅ ha med tanke på min max-uflax) så har jeg fallt for den. i tilegg har de alternativ til minnekort så man kan utvide lagringskapasiteten. Noe jeg også trenger siden jeg tar så mange bilder. I tilegg er det en veldig bra tlf og jeg er super fornøyd med kameraet på begge sider. Noe som er med på min besluttning når jeg skal ha ny tlf. Nå vet jeg at galaxy er bedre på selfie kameraet nettopp fordi du får plass til fler på selfien enn hva man får på iphone sitt selfie kamera. Ikke nok med det en alle iphone eiere som jeg skjenner og sett har alltid knust skjærm etter få dager/uker eller mnd. Men siden galaxy sin nye modell har valgt å legge glasset/skjermen på utsiden som da tilsvarer at den knuser fortere så har jeg på en måte gitt lit faen i galaxy denen gang men det er fortsatt vamskelig å velge. Jeg har både apple tv og mac så blir det da enklere med iphone også? I tilegg er den nye iphone nå vanntett så hvem vet.. Kanskje jeg skifter? Den er jo veldig populær men galaxy edge er penere å se på, enn den vanlige iphone da ( den pluss er finere syns jeg). Uansett… Jeg har nått fattet min besluttning. Hvilken tror du jeg har valgt denne gangen?? 😉 

– Nå sitter Isadora å spiser litt før vi skal leke litt og der etter drar jeg på øving kl 19:30!! Vi blogges da dere :*

2 kommentarer

Siste innlegg