Favoritt-Fredag

Nr 1: ScHoolboy Q ft Kanye West- That part. <3
Ååååh.. Denne sangen er bare såååå kul da!!! Den får virkelig frem den bad ass bitchen som jeg egentlig er!! 😀 😀 😀 JEg må alltid utrykke mine niggah moovezz.. Fucking love this one!! <3 

Nr 2: Future- F*ck up spme commas. <3
Future har en del kule låter faktisk og i tilegg er de veldig fengendes. Men igjenn.. Jeg elesker jo rap, hip hop og R&B (Y) Absolutt en up comming artist ass. 

Nr 3: Calvin Harris ft Rihanna- This is what you came for. <3
Denne begynenr jo å bli noen uker gammel nå men siden jeg velger å poste bare 4 sager på favoritt fredager så må jeg også velge bort noen. Vår kjære Rihanna leverer alltid!! <3 
 
Nr 4: Maghan Trainor- Close your eyes. <3
Liker stilen til Maghan Trainor nettopp fordi hun skiller sge veldig ut fra de andre. Man hører liksom når det er hun som spilelr på radioen eller andre steder. I tilegg er hun en pluz size og gir en så blanke faaen i det også.. Driit kult (Y)! Jeg syns hun er kul som fortsatt bevarer den type pin up stilen og alle sangene henens høres liksom så “gammeldagse” ut med en tvist av moderne om dere skjønner hva jeg mener 🙂 #kult. Denne låta er bare super fin da.. Helt hekta! 
3 kommentarer

Siste innlegg