Jeg, Isadora og Haxsandra…

På lørdag sto vi opp i halv 7 tiden. Isadora var så snill som lekte med seg selv, så på tv og kosa i sengen så jeg fikk litt mer hvile på øyet både nå og da. Planen videre for dagen var å dra til Sykkylven med bestemor og betefar ( altså min mamma og pappa) for å dra på en liten biltur samt spise på resturant. I mellomtiden dro jeg, Isadora og bby “Haxsandra” ( ikke Alexandra altså 😛 ) en tur på butikken for å handle litt lørdags godt og div andre ting. Været var super fint og det var veldig varmt ute fortsatt <3 

Munter på vår vei sang vi, lo og løpte litt. Vi trilla bby Haxsandra i sølepytter å hoppet over de selv. Vi lærte oss at vi alltid måtte gå på klokkesiden, til og med når vi snur oss for å gå tilbake dit vi korm fra. Vi møtte noen biler og en mamma som hadde en liten gutt på 1 år ish 🙂

– Nå sitter vi i bilen på vei til Ålesund. Jeg og isadora skal en tur på Moa mens mamma skal en tur til kiropraktor. Jeg skal ha meg ny tlf nå siden jeg har gått over 1 mnd, kanskje 2 uten.

4 kommentarer

Siste innlegg