Favoritt-Fredag

Nr 1: Usher ft Young Thug- No limit. <3
Usher.. Usher.. Usher.. UUUSSSHHHEEEERRRR!!!! <3 <3 Fuck han er god ass som har klart å holde seg så lenge i “gamet”. Ikke ser han en dag eldre ut helelr. Wow.. Just wow! (Y) Absolutt en av mine favoritter denne uken 🙂

 
Nr 2: Dj Snake ft Justin Bieber- Let me love you. <3
Denne uken her  ligger alle de 3 første like høyt på “lista”. Elsker alle sammen og får neimen ikke nok heller !! Justin…. Vil du gifte dge med meg???! *FUCK *. Jeg er såå misunnelig på alle som skal på konsert med han nå til helgen på Telenord Arena i Oslo !!! I tilegg.. Visste dere at JB har fått seg ny dame?? :O Say whaaaat…?? Daaaamn. </3 HAhahahah…
 
Nr 3: The Chainsmokers ftt Halsey- Closer. <3
Haha.. Dere aner virkelig ikke hva jeg trodde dette bandet her het før jeg faktisk skulle skrive det nå nettopp.. Dere skjønner jeg har egentlig ikke vært noen “big fan” av de nettopp pga navnet som jeg trodde var: The Chipmunks.. AAAHAHAHH….. LOOOOL!!! Dere vet Alvin og gjengen, sant?? Den teinefilmen liksom med de ekkornene. HAHAHA….Hvor dum går det virkelig ann å bli?? Herreguud.. Jeg må virkelig følge bedre med sjønner jeg ! Men digger låta gjør jeg. <3 😀
 
 
Nr 4: Pia Mia ft Chris Brown, Tyga- Do it again. <3
I knooooow.. Denne sangen her er litt “gammel” men jeg digger den! Etter at dne poppet opp på spotifyen min her en dag så har jeg hatt helt dilla!! Den er jo bare såååf in da <3 <3 Pia Mia er jo bare heeelt magisk også da!! <3 
0 kommentarer

Siste innlegg