Det nye rommet til Isadora. <3

Heisann!! 🙂 Som jeg tidligere fortalte så gikk mye av sommeren til å omrokkere på rommene her i huset. Vi har nå flyttet Isadora inn på rommet som tidligere var gjesterommet her i huset.  Det forrige rommet til Isadora var velig lite og upersonlig. Jeg syns etter at hun nå har blitt eldre og større så fortjener hun ett stort og fint rom!! “Prinsesse” eller  “fest”- rommet som Isadora liker å kalle det 😛 Haha. Hun er så søt. <3 Nå har vi endelig fått alle tingene på plass, vi har blitt ferdig å male og vi er ferdig med all flyttingen (Y). Vi begge er veldig enige om at vi har gjort en temmelig bra jobb, noe jeg er veldig fornøyd med. Jeg kunne tenkt meg det rommet der selv jeg men nå er jeg så dritendes lei av å male at jeg nesten spyr hver gang jeg malekosten som står nede i kjelleren! HAHA. Men nå lyver jeg da for jeg har en del maling som gjenstår. Både mine og Isadora sine skapdører mangler noen strøk med hvit. (som dere sikkert ser på bildet så er Isadoras dører borte). I tilegg har jeg noen gardine stenger, elelr ikke stenger men sånne gamle greier både inen på rommet mitt og is alonge som må få sge noen strøk med hvit, for de er jo gussje brun ;( Æsj ! Haha. Det meste her har jeg gjort selv men har fått noen hjelpendes hender fra Jea og mamma når jeg har hatt bruk for det. Noe jeg også er veldig takknemmelig for. <3 Det som var mest stress, krevendes og som tok lengst tid var definitivt taket!! Herreguuud… Sponplater vettu.. Noe jæævla driit igrunn!! Men resultatet ble fantastisk og vi har mange koslige stunder her inne!! 😀 <3 <3

Jeg tenkte å vise før og etter bilde men kom på at “før” bildene ligger på harddisken som jeg ikke gidder å ta frem akkuratt nå 😛 Kan vise dere i morgen eller no (Y) Til sammen har jeg omrokkert på 3 rom. De andre rommenekommer dere også til å få se resultat på (Y) Ha en fortsatt fin fredag så blogges vi :*

– Hva syns du?

6 kommentarer

Siste innlegg