Nå må jeg kjappe meg!! Wæææ


Wæææææ.. Her sitter jeg i skrivendes stund å stresser med 1000 tanker i hodet. Jeg kom hjem for en 20 min siden, har fått middagen ned på høyhals før jeg må stresse videre til Kurs og der etter møte til kl 17!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg tenkte jeg bare skulle stikke innom å si hei så dere alle ikke tror at jeg døde i går mårres eller no sånnt, Haha…!!! Gleder meg til å endelig kunne være i form nok til å kunne bevege kroppen ordentlig. Kjenner at en hel dag på jobb både i dga og i går med DÅRLIGE sko har tatt veldig knekken på hælene.. men jeg overlever nok 😉 Nå gleder jeg meg noe sinnsykt til å svette ut all faaenskapet før jeg skal plante meg GODT i soffan i kveld!! 😛 Før jeg videre må preppe maten til i morgen (Y) Hektisk.. Men jeg liker det!! 😀 Isadora skal en tur hjem til bestemor og bestefar så vi får se om vi sover der i natt elelr ikke.. Kommer ann på hvor hardt jeg får kjørt dne jvvla rompa mi i dga på trenig. HAHA!!! <3 <3 <3 :*

– Vi snakkes d a:*


 

4 kommentarer

Siste innlegg