3 Dager max and thats it!!

Dere vet den ekkle, klamme følelsen og ikke minst lukten av å ligget syk litt for lenge? Den motbydlige stanken av både snørr og og intens svette?? Jepp.. Den har jeg endelig fått skylt bort nå!!! Formen i dag er på langt nær så sinnsykt mye bedre! 😀 Jeg sov ganske lenge i dag da, noe jeg har litt dårlig sanvittighet for nå. I går la jeg meg i 21 tiden og sov til i dag rundt 13? :O . Som oftest er man jo mye verre på kvelden nettopp fordi man har brukt så mye energ hele dagen bare på å holde seg våken å gjøre dagligdagse ting. Nå sitter jeg her så ren og pen klar til middag, klar for Isadora og klar for kurs og trening videre ! 🙂 Jeg er egentlig ganske heldig for når jeg først er syk så er jeg ikke syk mer enn MAX 3 dager… And thats it!! 😀 😀 I tilegg er jeg sjeldent syk, men når jeg først er syk?? Oh loard… Ja da er jeg døds syk å tror jeg selv ligger døden nær! HAHA 😛 Herreguuud 😀 #dramaqueen

Jeg skal egentlig videre på øvin i kveld i 20 tiden men vi får se siden stemmen ikke er helt der den skal enda 😛 For plutelig synger jeg så stemmen sprekker.. Og var jeg ikke syk lenger da så skulle jeg vel faaen meg forbli stemme løs også?? HAHAHAH.. Typisk meg! xD Jeg er jo for øyeblikket ganske døv på det ene øret også, så jeg tror jeg skal spare de andre medlemmene for den slags (Y) 😛 Haha. Anyways.. Nå håper jeg at alle har hatt en fin dag og at dagen bare fortsetter å bli enda bedre! 😀 
– Vi blogges :*

3 kommentarer

Siste innlegg