Please kill me now…. !

Så dårlig som jeg er akkuratt nå har jeg ikke vært på lenge. Og det som er skikkelig nedtur er også at formen bare blir verre og verre!! 😛 LOL. Gruer meg til i morgen om formen fortsatt er den samme, da kommer jeg faaen meg til å slite da 😛  Haha! På trening og kostholdkurs med PT, feber og hodepine?? Oh yess.. Thats my life right now (Y) OMG.. Pleas kill me now liksom. Haha. Jaja livet går videre det også! 😛 Jeg la meg i halv 9 tiden sammen med Isadora å våknet akkurat av tørr og sår hals. *syte å syns synd i meg selv*

– Nå sitter jeg her å spiser litt drur, drikker litt bris før jeg finner sengen igjen!! Jeg er veldig usikker på om jeg bare skal sove med engang elelr om jeg skal se noen episoder med KUWK, om hodet strekker til. Håper alle har en super kveld! Ikke så mye som har hendt de siste timene her hos meg, nei. Ganske kjedlig igrunn 😛 Men jeg tenkte jo aare å stikke innom for å si hei da ! 😀 Sees i morgen *Smask*. <3

 

3 kommentarer

Siste innlegg