Jeg er i strid med Fifty Shades Of Makeup på fb (Y)

Lool.. Jeg er så dum!! Er jo ikke i dag jeg skal på kurs likevel! Haha.. Men i morgen 😉  #LOL . Snakk om å ikke ha med seg hodet, kan tenke meg jeg ser ut som en kylling uten hodet akkuratt nååå (Y). Anyways..  Møtet i dag gikk kjempe fint og jeg dro videre for å snakket med en dame som er syyykt hyggelig!! <3 Men har dere tenkt noe på hvor undervurdert Knekkebrød egentlig er???! Om man bare har det rette tilbehøret til så er det faktisk helt fantastisk!! Gir MYE  mer smak enn vanlig grovbrød og i legg blir man ikke opplåst og “fise-syk” Haha! 😛

– Nå for tiden har jeg en syyk UNØDVENDIG Facebook strid på Fiftty shades of makeup gruppa… Og hva krangler vi om?? Noe så jævlig lite om ett jævvla bidle som jeg postet i går. Det bidlet som også ligger her på bloggen med den røde rutaskjorten. Lol noe så tragisk da dere?? Jeg klare virkelig IKKE å fatte eller begripe at folk virkelig har så jævlig godt av å rakke ned på andre..??! :O Husker jo selv de  få gangene jeg kanskje selv har hatt en litt spydig tone eller har opptred litt  “ekkel” med andre. Fuck… Da slår jo sanvittigheten rett inn med engang!! Hva faaen som feielr folk da? Ingen som kan glede sge på andres vegne helelr nå lengre (Y) #donthait ! (Y) #justsaying. <3 Folk har bare waaay for lite å ta seg til med., herreguud.. Nå er alle de teite kommentarene som fjortiss-horer kom med borte, heldgvis. Sikkert admin som tok det bort.. Skjønner jeg godt for det var jævlig usaklig (Y) HAAHAHHAHA!! xD

2 kommentarer

Siste innlegg