Jeg har skikkelig angst

Faaen ass.. Jeg og den derre jævvla fucked tiden på kvalden.. Jeg sover  minimalt for tiden nettopp fordi jeg faaen meg ikke har vett nok til å legge meg!! 😛 Husker dere det blogginnlegget “min fremtidige liste” hvor jeg bla skrev at jeg skulle bli flinkere til å legge meg tidlig…? Vel det er jo bare å drite en lang i for akkuratt det punktet har jeg ikke klart å holde de siste mnde 😛 Herreguud jeg blir så oppgitt å sinna på meg selv. Det er liksom så mye som skjer på nattestid og jeg eelsker jo å rangle. Jeg blir også veldig innspirert på kvelden å i tilegg etter kl har bikket 20 så er det også “MIN” tid.. Da er jeg ikke mamma lengre på en måte. I tilegg har jeg mye å “ta igjen” etter at Isadora har lagt seg så da greier jeg ikke bare å legge meg tidlig heller 😛  Jeg elsker faktisk tiden jeg har på kvelden som bare er min. <3 Nå skal jeg strax i ett møte. I dag skal jeg videre på kurs og der etter trening. Jeg er sykt spent og aner ikke hva jeg skal føle eller hva som kommer til å skje. Jeg ha sykt mange tanker i hodet og får lyst til å ty til tårene… Igjenn!! xD Men jeg klarer som alltid å holde kontroll på det men jeg aner virkelig ikke hva som skjer med meg i det siste. Jeg vil jo grine av absolutt aaaaaaalt! Herregud, skikkelig pussy-ass-hoe!! 😛 Jeg har virkelig for mye å tenke på mærker jeg! I tilegg kjenner jeg at jeg har sykt til angst og er jævlig stresset.. Stresset og angst av hva?? Mine egne tanker???! Fuck.. Det siste året har virkelig satt store spor i meg skjønner jeg. Angst for vekten, angst for andre menensker. Angst for å bli beglodd, angst for å bli dømt og snakket om. Angst, angs angst ……  Blæææ ! Jeg liker jo mennesker, veldig godt også! Men ikke de som er bevisst jævlige.  Jaja vi får satse på at ting blir mye bedre med tiden for dette går ikke! Jeg vil jo ikke ha det sånn!!! Men fuck this.. Fuck that liksom… 😛

– I dag høljer det ned med ett glimt av solskinn. Jeg tror også jeg begynner å bli pittelitt “syk” for jeg er sykt tett i både ører og nese i tilegg er halsne litt sår. Men det er overkommelig! 😛 Jeg kjører på med halspastiller og føler meg bedre allerede 😛 Akk ja.. Jeg savner sommeren allerede jeg !! 😛 Håper du får en super fin start på dagen!! Nå skal jeg sende Isadora i bhg 🙂 Vi blogges <3

0 kommentarer

Siste innlegg