B-day girl (Y) Deilig å bli 21

Hei alle søte!! Her er mitt morgentrynet når jeg neten er ferdig med dagens makeup. Sånn ser jeg altså ut. Er jeg ikke lekker? 😛 HAha. Jeg lar trynet bake i ca 10 minutter mens jeg går rundt meg selv 100 ganger å prøver være effektiv med andre ting:P Solen skinner og vi skal til Ålesund på mat/ølfestival. 🙂 Her tenker jeg å møte noen venner å bli igjen på kvelden. Jeg veit jeg tidligere i uken sa jeg ikke skulle feste eller feire, men jeg kjenner jeg bare må få kommet meg litt ut og bort (Y). <3

Tusen takk til alle flotte mennesker som så til å virkelig bry seg etter gårdagens innlegg. Jeg har det bra altså.. Stort sett. Men dere vet de dagene hvor alt bare er dritt å man føler man står på jordens ende bare venter på å bli dyttet utenfor.. Vel.. Den dagen hadde jeg i går. Men mye bedre i dag(Y) . Jeg har jo selfølgelig mine tanker og kjenenr at jeg fortsatt tåler ingenting. Men alt i alt, jeg har detbra! (Y)  🙂 jeg har bare stengt inne alle desse følelsene for lenge så jeg kjennte behovet for å få det ut . <3

I dag våknet jeg til min skjønne familie som hadde laget frokost til meg. Hurra-sang, lys, smoothie, skive med hjerteformet agurk og sjokoladesvisrull/rullekake 😉 kjempe koslig. Det er jammen meg deilig å endelig bli 21 ! 😉 Haha. Vi har nå spist litt våruller og jeg tenkte egentlig bare stikke innom for å si hei 🙂 Nå er jeg klar til å gripe dagen noe jeg håper dere også er 🙂 <3 Vi blogges da :*

0 kommentarer

Siste innlegg