Anastasia Beverly Hills. <3

Glow kit. <3
– That glow og Cleam.

Illuminator. <3
– Peach nectar, Riviera
 -So Hollywood og Starlight.
( 3 av 4 var knust men jeg fikk tilbake pengene så for meg var ikke dette noe problem, jeg kan fortsatt burke de (Y) ! 🙂

Dip brow Pomada <3
– Ebony, (den er ikke så grå som på bildet men helelr mer mot sort),  Chocolate.
– Dark brown go Medium brown.

 

Lequid lipstick. <3
-De har jeg i alle fargene !! 🙂 <3

OMG!! Dette må jo bare være alle jenters/gutters drøm, i alle fall alle som er sminke interisserte. De som henger med på mote, trend og skjønnhet. Jeg som selv er makeup artist har virkelig stjerner i øynene bare av å vite at jeg har så mange fine produkter av makeup guru Anastasia!! <3 Jeg har nesten hele kolleksjon jo!!??  :O 😀 😀

Jeg har ikke fått testet ut alt fordi jeg sjeldent  bruker sminke til hverdag når jeg ikke skal noe spess. Sånn var jeg ikke før men sånne er det å bo på bondelandet når man ikke har noe å pynte seg for 😛 Haha. Nieda.. Det har nok mest med at jeg er så tilfreds i egen hud og syns jeg er veldig vakker uten sminke faktisk 🙂 Men aaaaaanyways… Det er også mange som har spurt om jeg kan teste produktene på snapchat men mest trolig kommer jeg til å legge det ut her på bloggen istede.

– Min snapchat er  Quee-D ( Dolla Alexandra) Fallow me. <3 Snakkes :*

9 kommentarer

Siste innlegg