Min kjendiscrush. <3

Zachary David Alexander Montero Efron eller bedre kjent som Zac Efron er en mann jeg nyli har fått øynene opp for. Vi alle husker på den tiden når High School  Musical  rierte i 2007 og fremover i tid med alle oppfølgerene osv. Jeg for min del syns HSM var skikkelig lame ass maddafakker og ikke minst jævlig barnslig og teit! High Scool?? Nei det skulle IKKE jeg se på, det var jo jævig fllaut! :p Jeg husker også at je llot søskenbarna mine som både er 5 og 7 år yngre enn meg fikk “gjennomgå”  litt fra meg fordi de var jo heeelt helta 😛  De var jo de syke tilhengere av den gjengen der. De hadde både plakater, filmer og bilder på jenterommet. Men så  bra var det ikke! jeg kunne ikke fatte å begripe den blesten og oppstyret som var rundt hele  den gjengen der.


Men nå?? OMG!! Jeg kom over en artikkel om Zac her for leden og begynnte gooogle han littosv.. Oh daaamn.. And let me tell u something: Denne mannen er HEIT altså!! Og det er bare for rordet, ord strekker faktisk ikke til. Denne mannen her er en skikkelig lekkerbisk, man blir jo betatt bare av så se på han <3 ! Hadde aldri i svarte helvette takket nei om han gikk fobi liksom! xD Haha. Han har blitt så kjekk han at her jeg sitter i hetens øyeblikk fikk jeg faktisk lyst til å se absolutt alle High School Musical filmene, Hairspray, 17 again, Dirty grandpa og mye mye mer!! <3 <3 <3 Ikke bare  er han dyktig frem for kamera men han kan også synge damene i senk 😉 😉 Krrrrch*

17 again:

Dirty Grandpa:
 
High School Musical 3:
 
 

3 kommentarer

Siste innlegg