Jeg og alle mine 1000 dilemmaer, LoL.

God morgen! Eller god helg? Man kan vel si begge deler også tenker jeg:P Nå sitter jeg i salongen som ikke  er helt ferdig enda. Jeg mangler en del på veggene, nmangler teppe og venter på det profesjonelle sminkespeilet mitt ++ (Y) (bedre bilde kommer senere, i tilegg før og etter bilde. <3


Jeg hadde egentlig tenkt meg ut for å spasere litt men siden jeg skal på hyttetur med poteta i dag så tenkte jeg å først ordne neglene. Mineegne ser jo ikke ut 😛 Jævlig flaut faktisk! Men nå ser de jo mye bedre ut enn hva dte ellers pleier, nettopp fordi jeg akkuratt har hatt tupper på 🙂 Tupper er fint, tupper er topp! Men hva jeg synst er drit med tupper er at jeg er en av de få som blir sykt fort lei designet!! ? :O Jeg får stadig inn nye ting og har ett helt skap fyllt i negledesign som jeg bare klør i fingrene etter å få bruke! 😛 


 

I dag hadde jeg faktisk tent til å gå for aquarium negler, men fannt ikke utstyret. Lurer på om det ligger hjemme hos mamma og pappa. Ikke fannt jeg dte i alle fall ;( Til dere som ikke vet hva jeg prater om så er aquarium negler altså negler med vann i tuppene 😉 Det er are så evig kult og skikkelig inn for tiden. Google it viss du fortsatt ikke henger med 😛 Det some r så sykt kult også er at i vannet man man ha akkuratt hav man vil. Alt fra glitter til bling-bling stener, små figurer osv :))

Nå sitter jeg ehr med 3 ulike tupper som jeg akkuratt har fått inn istede for den standart hvite. Hva synst dere? Er de ikke kule? Så sykt stilig at man kan få tak i ombre tupper !! Som så og si er ferdige også! DAAM!!! <3 <3 Men alle 3 er så fine så jeg klare jo helelr ikke å bestemme meg… Skal jeg gå for den i lilla, rosa eller sølv? Og skal jeg bare ha 1 eller 2 fingrer med nettopp desse tuppene? Hm…. Jeg og alle mine 1000 dilemmaer. Haha.Hvem vet plutselig ender jeg opp med noe helt annet (Y) 😛 Hva synst du ? 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg