Min anbefaling (Y)

Dere som kjenner meg vet at jeg drikker mye smooothieeeee!! Det er bare så utrolig godt og undervurdert, på lik linje som salat. Om du vet hvilke smaker og hva du skal ha i den + kombinasjonene så er det umulig å ikke like salat!! Og smoothie!…  Sant??!  Ja! Aaaaanyways.. Jeg for min del har denne enkle oppskriften her som min uno- nr-one favoritt!! Den er bare super enkel og tar deg heller ikke mer enn MAX 30 sek å lage !! 🙂 🙂 Eazy- piizy (Y) ! 0-stress. <3


 

Det du trenger er:
Annanasjuce
bær+ en blender.
(Om du velger å gå for en annen smak så er det også helt lov,men dette er min favoritt!!. ) <3

Hell litt juce i blenderen og der etter litt fryste bær. Kjør den i blenderen i 15-30 sek and wohla… It’s done motherfucker!!!! (Y) 😛 Om jucen ikke er super kald fra før så kna du helle i -45 is biter (:


And next?? Well…

ENJOY !! 😀 <3

0 kommentarer

Siste innlegg