Meg som brunette, jeg skal gjør drastiske endringer

Vel..Nå har jeg jo blitt brunette igjen da, uten noen effekter eller crazy colors og la meg bare si det til dere.. Jeg haater det.. Herreguud har dere noen gang sett noe så jævlig kjedlig og nitrist?? 😛 I miitt hode og øyner passer dette overhode ikke meg! Værken utseende messig ELLER stil!! Jeg er som tidligere nevnt midertidlig “normal” som de flese liker å kalle det. Noe som jeg blri sykt irritert over.. Er det noe som er mer normalt og ikke? Hvorfår er dte sånn? Jeg skal fortelle deg at det finnes ikke noe jævvla fasit på hva som er normalt og ikke!! for alt du veit så kan det hende at det er mest normalt å være seg selv 100% enn å måtte passe på å alltid blende inn i mengden fordi du ikek har balle rnok til noe annet (Y) #BOOM. der fikk dere det.. Midtt i fleisen.. YEEAH !!! (Y) Jeg skal IKKE beholde denne hårfargen 2 loong! Jeg skal nemmelig gjør drastiske endringer i hvert øyeblikk so suck on it !! (Y) !!!! !!!!! !!!! :*

 

 


 

 

Dette er ett gammlet bilde hvor jeg hadde rødt hår når jeg gikk garvid (Y) 😛 Sjekk d ebryna da?? HAHAHHAHHAH <3

4 kommentarer

Siste innlegg