Spørsmålsrunde

Siden det er mange som kommer med spørsmål som jeg ofte føler jeg må forklare ellrr fortelle gjentatte ganger så tenkte jeg å svare alle her på bloggen istede for å skrive til hver enkelt om og om igjen 🙂
 

Hvorfår sier du alltid bondelandet på bloggen din når du snakker om plassen der du bor?
Vel jeg har egentlig ingen spesiell grunn for akkuratt dette. Men jeg har veldig mange mennesker som følger meg og som jeg kjenner som synst det er vanskelig å henge med hvor jeg stadig befinner meg. For “by-folka” har jeg bare lakt til vane å si “jeg er på bondelandet” nettopp akkurat fordi da skjønner de at jeg ikke er i byen. I tilegg kommer jeg fra en plass som heter Stranda.. Noe som forvirrer mesteparten av befolkningen med badestranden 😛 Haha. Så istede for å måtte forklare en million ganger at jeg ikke bor på badestranden, hvor Stranda som jeg er på befinner seg hen osv så har jeg bare lakt til vane å si bondelandet. Ceep it simple (Y)

Hvorfår omtaler du menneskene hvor du bor og kommer fra for bondefolka? Mener du at du selv er bedre??
Hvorfår jeg omtaler folka her som bondefolka er fordi vi bor på landet med hest, geit, gris og kyr osv… Vi er bondefolk. Mener jo ikke noe vondt med det som på lik linje med de som bor i byen som man omtaler som “by-folk” eller by mennesker, som det heter på fint. At bondefolka og bondelandet skal være en negativ ting skjønner jeg ikke. Da  handler det vel mere med hvordan de som tar ting negativt velger å snu alt til en negativ ting.. eller ? 🙂 I tilegg har det nok også mye med at jeg er så langt i fra bondejente og passer jævlig dårlig til å bo på landet hvor det er kjedlig og øde! Jeg er så absolutt en by-jente.. Er det også en negativ setning eller, by-jente? 😛 Lol man kan liksom plutelsig ikke skrive noe på en blogg i offentligheten før mans kal få det putta langt opp i rævhølet etterpå av mennesker som skal vri og vende på alt man måtte mene og syns. (Y) Good  F joob!! ;* Om jeg synst jeg er bedre? Ikke noe som jeg går rundt å tenker på akkuratt 🙂 (Y)

Hvor gammel er datteren din og når er hun født?
Hun er 3 år og er født 04.05.2013

Hvor kjøper du klærne til datteren din?
Som oftest på H&M. Der har de sykt mye kult til barn med mye swaag om du bare setter sammen plaggene i hodet ditt før du kjøper de 🙂 Jeg kjøper også noen plagg fra ebay. Ting som man ikke får tak i her i Norge (Y) 🙂

Hvilke type vipper bruker du?
Jeg liker veldig godt de fra H&M som kommer i rød pakke. Nå husker jeg ikke hva de heter eller hvilket nr som står på pakken, men jeg har postet de 2 ganger allerede her påbloggen 🙂

Har du noe kontakt med bby-daddy?
De 2 siste mnd isch så har jeg faktisk hatt mer kontakt med han enn hva jeg har hatt de  2 siste årene. Jeg ønsker ikke ha kontakt med han så det å ha kontakt med han nå er veldig ubehagelig faktisk. Hmm.. Ting er ganske komplisert… La oss bare si det sånn. (Y)

Er du singel?
Ja jeg er singel 🙂

Hva motiverer deg til å trene eller når du trener?
Når jeg er inne i treningsmodus eller treningsfasen min så motiverer det meg veldig å ha en treningspartner!! Jeg blir også veldig motivert og finner inspirasjon fra Instagram og keeping up whit the Kardashians, faktisk 😛 Jeg liker også å konkurrere med venner men desverer så er de fleste vennene her PÅ BONDELANDET  hakket latere enn meg så det er vanskelig å ha en som blir med å stå løpet helt ut, uten å dabbe av 😛

Hva er favoritt maten din?
Alt som inneholder tacoo bare eeelsker jeg!! <3 😀 😀 Tacosalat er nok en av favoritten også fordi det er veldig sunnt! 🙂

Har du tatt utdanning innen makeup eller er al selvlært, du er syyykt flink!! 
Tusen takk 🙂 Som jeg tidligere har skrevet ett innlegg om så har skjønnhet, sminke, hår og det yttre alltid ligget veldig naturlig for meg.. Ja, jeg har gått makeup skole og ja, jeg er også utdannet makeup konsulent. Men lenge før jeg både gikk skole og kurs kunne jeg allerede det å sminke både meg og andre 🙂 Dere veit.. Noen er god i fotball, noen er flinke til å synge, noen er flinke til å male og noen er flinke til å danse osv. Alle e flinke til noe og dette er mitt område kan man vel si 🙂 Alt jeg kan nå er selvlært og jeg føler heller ikke at jeg har lært noe mer enn hva jeg allerede har kunnet fra før eller som jeg har funnet ut selv. Men jeg har valgt å gå kurs og skole bare for å ha papirene 🙂

Du nevnte tidligere at du holder på å ordne deg business rom/ arbeidsrom, er du ferdig?
Jeg kan ikke si at jeg er 100% ferdig men jeg har i det minste fått flyttet om alle rommene, mala og kommet meg veldig i orden. Jeg mangler fortsatt mye på veggene av hyller, speil og bilder. I tilegg har jeg planer om å bestille meg ordentlig sminkespeil og sminkebord så jeg får en skikkelig sminkeavdeling hvor jeg kan pryde frem alt jeg har av koster, sminke og produkter 🙂 Etter hvert tenker jeg å annskaffe meg en sammenleggbar benk som jeg kan ta frem og legge bort når jeg driver med vippe extensions osv 🙂 (Y) Alt til sin tid men jeg er nesten i mål. Det kommer også ut bilder iløpe av uken så følg med ! 🙂

Hvilken farge har du på håret nå, jeg hører at du har blitt helt brunette igjen. Var det ikke du som hatet å vere brunette??
Yepp..Jeg har blitt brunette igjen og yapp… Jeg hater det fortsatt like mye (Y) Til og med mennesker rundt meg som har mast på meg i en evighet, folk som jeg bryr meg litt om meningene til. Til og me de synst at brunette var plutelig helt BARE helt ok men at både lille og blått var hakket finere..  say whaaat??!?! :O Well.. THANKS A FUCKING LOT!!!! Idioter! 😛 Men jaaa.. Jeg valgte å farge håret mitt mørkt igjen, rett og slett fordi jeg var så driit lei av å måtte farge det hele tiden. Allle “unaturlige” farger sklir så jævlig fort ut nettopp fordi det ikke er natrulige pigmenter. Sykt irriterendes faktisk!! Jeg selv synst jeg blei jæævlig kjedlig og jæævlig “standart” med mørkt hår. Planen var jo aldri å forbli helt mørk så jeg komme rnok til å gjør noe med det igjen ganske fort :). I tilegg tenkte jeg at det kunne vær litt godt for håret å få hvile litt og slippe all den blekingen!Jeg synst jeg blri for kjedlig og “vanlig”, i tilegg passer det overhode ikke eprsonligheten min eller den stilen jeg foretrekker (Y) Akkuratt nå sitter jeg å ser tilbake på bilder når jeg hadde blått hår, herreguuud så fint det var!!!! <3 <3 Hvilken farge jeg kommer til å kjøre nå neste gang får dere nesten bare vente å se 😉 😉 🙂 :* <3

2 kommentarer

Siste innlegg