Min anbefaling (Y)

For 2 år siden om ikke mer eller mindre postet jeg ett bilde på min snapch konto hvor jeg hadde blackhead killer maske gnidd utover hele ansiktet. I ettertid har jeg fått ofte stillte spørsmål om hvilken maske jeg bruker og om den er like bra som anbefalt. Jeg har nå blitt tom for masken som jeg tidligere brukte men fannt en siste pakke innerst inne i skapet. Som dere sikkert kan se var den litt klumpete , noe den vanligvis ikke er. Men nå skal det jo sant og sies at jeg har hatt pakker i mange år nettopp pga de er så langdrøye og effeltive. Jeg har bestillt ny killer maske men nå i tubeform så dne holder seg lengre og i tilegg da slepper man alle småpakkene som ligger å tar opp “plass” i hyllen. 

Jeg liker først å rense ansiktet emd en babey wipes bare for å få bort det overflødige som måtte ligge igjen på overflaten av huden. Jeg har også i tilegg kombinert hud med oljete t-sone osv så det er også gunnen til jeg velger å vaske ansiktet før jeg begynner med masken. Ta en passe bra mengde på en finger og der etter påfør ansiktet ditt .  Jeg liker å legge ett jevnt lag så alt blir sort. Ikke påfør alt for nærme øynene, barten eller Kinn-skjegget om du ikke har lyst på en gratis voksbehandling. 😛 Denne masken er noe va det sykeste du kommer til å oppleve. Ikke bare drar den ut hudormene fra trynet ditt men den drar også ut  håret/dunet!! La det virke i en 30-40 min, kommer helt ann på hvor mye du smører på. Jo tykkere jo lengre tid tar det jo selfølgelig før masken tørker 🙂

JA!! det er helt fojævlig, jeg tåra og banna no helt forjævlig førstegangen jeg tok den sammens med mamma. Det var så vondt at vi begge lo og vrei oss i smerter. det var så vondt at vi klarte ikke noe annet enn å “hån-le! av hverandre 😛 AHHAHA!! Men jeg syns masken funker 100%.. let me tell u that! (Y)  Den er absolutt værdt all smerte som finnes. Nettopp fordi den er så jævlig bra som den er !! :Det er sykt å sit men jeg elsker den! Om du bruker den på riktig måte gjør det ikek så vondt som viss du legger den feil. DET ER DØDENs DET!! Smerten er overkommelig til slutt og i tilegg en vanesak !!:P (Y)

PS: IKKE ta den over bryna!! Da har du ingen bryn igjen når du rivrer av masken etterpå !! 😛

2 kommentarer

Siste innlegg