Favoritt-Fredag

I know.. Kl har passert 00, så er det fortsatt lov med favoritt fredag da?? Vel jeg kjører i allefall bare på siden dette har vært mye etterspurt i innboxsen min :*
Mine favoritter for denne uken er:

Nr 1: Fifth Harmony fit Fetty Wap- All in my head (Flex). <3
Dette er uten tvil min nr 1 for tidne og dte har den også forblitt nå i 2 uker!! Jeg blir aldri lei og liekr veldig godt Harmony jentene. Synst de minner meg veldig om The Pussycat Dolls når de regjerte før i tiden. De har fengendes låter med sexy outfit og mooves!! I like!! <3 😀

 
 
Nr 2 og delt 1plass: Julie Bergan- Arigato. <3
Sikkert ikke bar ejeg som fikk “sjokk når det gikk opp for meg at dette var en Norsk artist!! :O :O Herregud vi har virkelig begynnt å skape store navn innen musikkbarnsjen og ikke bare sånne dumme norskeviser liksom!! HAHHAH.. Jeg ser jo at vi fortsatt har en lang vei å gå når det komme rtil musikkvidioer men herreguud låta har jeg ikke noe å si på da!! 😀 😛 (Y) Men noe jeg har lurt en stund på er hvordan J-Bergan ble kjent? Noen som veit dte? Seff jeg kan jo google men gidder ikke 😛 HAHHAH . Elsker alt med denen låten den er bare sååååå fet da!!!!!!! <3 <3
 
 
 
Nr 3: Lupe Fiasco fit Guy Sebastian- Bettle Scars . <3
Jeg blir alltid like glad hver bidige gang denne låten spilles av på spotify listen min, og gjett om den går fort fra 5-100 på volumknappen da??:D 😀  Aaaah.. Syns det er så sykt mye innlevelse i hele sangen ! <3
 
https://youtu.be/_mPd_SDAryQ
 
 
Nr 3: Rihanna- Needed Me. <3
Rihanna er jo ett kapittel for seg slev da (Y) Denne sangen er bare sååå baaad og relaxing! #deilig! <3
 
0 kommentarer

Siste innlegg