Min fremtidige liste (Y) P-stav er ut og kondom er inn. #LOL

I går fannt jeg ut at jeg vil sette meg mål for tiden fremover. Altså de siste mnd som er igjen av dette året noe som lyder følgende:  (Y) 

 

  • Nå jeg våkner om morgenen (eller rettere sagt nå jeg blir vekket av Isadora) så skal jeg stå opp og ikke slumre i mange timer og minutter i etter kant!! Jeg merker at jeg blir så utrolig trøtt og “sur” av å bare ligge med trynet ned i puten så dette må jeg få en forandring på. Det skal også sant og sies at ifølge undersøkelser så gjør du bare vondt verre mot deg slev med å slumre. Altså.. Det er hardere å stå opp etter på når du har sovnet igjen enn med engang. (Y)

 

  • Til november når vi skal på ferie skal jeg ha klart å kommet meg ned til min idialvekt som er 50 isch. Uten å fortelle hvor mye jeg veier nå, noe som ville gitte de fleste bakoversveis så akter jeg ikke å forbli en råtten potet! I tilegg veot jeg at om jeg ikke kommer i form til vi skal til Spania så kommer jeg til å forbi jævlg kjip og sur. Akkuratt sånn som jeg er nå. I tilegg komemr jeg IKKE til å ville kle av meg på badestranden, jeg komme rikke til å ha klær som passer med så jeg må gå rundt i tights i stekendes sol og 40 grader! I tileggså fortjener Isadroa å ha en mor som er glad,posetiv og som vil å kan leke med henne på badestranden. En mor som kan gløde av vælvere og selvfølelse !! Istede for en som er deppa og som aller helst vil skjule seg fra omverdenen.

 

  • Jeg skal legge om kosthold og begynne å trene… ORDENTLIG !! (Y) Dette innebærer da å kutte veldig ned på alkohol!!!

     

  • Jeg skal bli flinkere med økonomien min, betale regninger til rett tid så jeg ikke får purring etter purring… BARE fordi jeg er for lat til å betale regningene mine der og da. #fuckmylasyass.

     

  • Jeg skal bli flinkere til å holde orden hjemme.

     

  • Jeg skal bli flinkere til å skille dårlige venner eller venner som ikke er verdt til  å ta med videre (Y). Heller få nye venner som matcher min standart, En liten oppgradering (Y)

     

  • Jeg skal bli flinkere til å legge meg “tidlig”,. Og med tidlig så mener jeg IKKE senere enn kl 00.

     

  • Etter hvert tror jeg at jeg vil finne meg en jobb til på “si”, altså en jobb som bondefolka mener er “normal”. Dere kjønner, om du ikke sitter i kassen på kiwi i fragen limegrønn eller er i en anne jobb hvor du er “synlig” dagen lang så har du nemmelig ikke en jobb…. LOL!! For noe jævvla tull!! Well anyways… Ingen får vel no av penger og det er ikke farlig å ha mange baller i luften heller ? 🙂 Jeg liker å styre med ting og gjør mye forskjellig, viss ikke kan jeg fort bli lei (Y). Bondelandet er ikke akkuratt så veldig fyllt med action at det gjør noe heller so why not? 🙂 Til syvende og sist er det jeg som blir til å le hele veien til banken !! HAHAHAHAHAH <3 (Y) Yeeeah buddy :*

     

  • Når jeg har truffet ideal vekten min skal jeg selge store deler av kesskapet mitt og invistere inn i mye nytt og moderne (Y). Dette steget er veldig stort for meg altså siden jeg er en skikkelig “horder” når det kmmer til klæra mine. Det er det mest dyrebare jeg har av matrielske ting om du ser bort ifra dte elektroniske og sengen min. men altså jeg eeelsker alle klæra og skone mine at om det hadde begynnt å brenne hjemme hos meg så hadde jeg redda klæra først etter Isadora og bikkja!!!!! (Y) IKKE KØDD MED KLÆRA MIN!!! Da baaader dte for trynet mitt alstå!! Jeg har sikkert klesplagg ifra når jeg var 14tiss også hahahha.. Jeg klarer ikke kaste det fordi “en dag skal jeg jo bruke det” HAHAHA!! Latterligste jeg noengang har hørt meg selv si i så mange år ! 😛 #LOL

 

  • Jeg skal ta ut p-staven siden den setter kroppen i skikkelig ubalanse. Jeg har så utrolig sjeldent sex at jeg skal bare droppe alt som har med pevansjon å gjøre fremover så kroppen kan komme i balanse igjen. Jeg skal fokusere bare på meg selv og mitt nå så da trenger jeg ikke den noe lengre. I tilegg er dte ikke lenge til den går ut så da må jeg fjerne den uansett.  De aller feste jenter/ kvinner legger også no helt sinnsykt på seg nettopp pga prevensjon, så nå teker jeg at jeg skal få vekten på plass igjen og heller bruke kondom de skjelnde gangene i skuddåret jeg faktisk har sex 😛 LOL så kleint. P-stav er ut, kondom er inn !! HAHAHHAH (Y) xD

 

  • Og til sist men ikke minst… Jeg skal prøve å ha en litt lengre lunte når det kommer til familien min (Y) 😛 Jeg er ganske vanskelig for tiden altså. Men igjen.. Det har mye med vekten å gjør fordi jeg ikke trives i kroppen min (Y)
0 kommentarer

Siste innlegg