Tulle innlegg, jeg føler meg sykt rastløs (Y) !!

YO!! Det er lørdag, hva skjer? Jeg gjør ikke så veldig mye denne helgen annet enn å ta livet med knusendes ro (Y) Jeg synst ukene bare flyr forbi og jeg rekker ikke en eneste dritt.. Som vanlig (Y) 😛 Sånn som nå for sikkert drøye 15 min siden fannt jeg ut at det var maddafakkings lørdag, jeg som hadde belaget meg på at det ar fredag i morgen?? WTF liksom!! ?? :O Jeg er jo bare helt bortreis i hodet skjønner jeg!! 😛  Isadora har sommerferie i 2 uker til så vi må prøve finne på noe gøy de kommende dagene 🙂 Jeg synst det er litt vel seint til å kunne blogge “ordentlig” nå så derfor velger jeg bre å holde det kort og enkelt til i morgen 🙂 For ett “tulle innlegg” sier jeg bare 😛 Men vi har gjort mye de 2 ukene som har gått og jeg er ogsp FULLT klar over at jeg har blogga jævlig lite (Y). Men tro du meg jeg har virkelig savnet å blogge!! Jeg føler meg så rastlør når jeg ikke blogger, i tilegg får jeg jo også veldig dårlig sanvittighet overfor dere leserene mine som er innom hver bidige dag.. Herreguuud UNSKYLD!!!! <3 <3 <3 Og tusen takk for at dere er så trofaste !! :* Blir skjerpings fremover nå da, so stay tuned ppl :* :*

Nå skal jeg bare chilla’n litt på Ebay og se om jeg finner noe jeg liker 😀  Hva gjør du i kveld da? Håper alle har en super finkveld !! Vi blogges i morgen da :*

 

0 kommentarer

Siste innlegg